Naisten Futsal-Liigassa etsitään välieräjoukkueita

Naisten Futsal-Liigan puolivälierät pelataan ratkaisuun tulevana viikonloppuna. Lauantaina kaikilla neljällä kotijoukkueella on ensimmäinen katkonpaikka.

Ilves FS ja FTK-Tornio puolivälierien avausottelussa. Kuva: Jani VirolainenKuva: Jani Virolainen

8.4.2022 klo 15:55

Naisten Futsal-Liigan otteluohjelma

Maalikoosteet Futsal-Liigaseurat ry:n sivulla

LA 09.04.2022:

HIFK FS - KaDy klo 13:00

MuSaFutsal - PJK klo 15:00

Ylöjärven Ilves - GFT klo 16:00

FTK-Tornio - Ilves FS klo 19:00

SU 10.04.2022 (TARVITTAESSA):

HIFK FS - KaDy klo 13:00

MuSaFutsal - PJK klo 15:00

FTK-Tornio - Ilves FS klo 15:00

Ylöjärven Ilves - GFT klo 16:00

KOTIJOUKKUEILLA MAHDOLLISUUS HETI LAUANTAINA

Naisten Futsal-Liigan pudotuspelit potkaistiin käyntiin viime viikonloppuna. Puolivälieristä välieriin selviää kahdella voitolla, ja niinpä ratkaisuja haetaan ensimmäisen kerran jo lauantaina. Viimeistään välieräjoukkueet ovat selvillä sunnuntai-iltana.

Avausotteluissa kaikki runkosarjassa korkeammalle sijoittuneet hakivat vierasvoitot. Selvimmällä erolla sen teki suurin mestarisuosikki, runkosarjan voittaja MuSaFutsal. Porilaiset hakivat Pirkkalasta komean 0-6 - vierasvoiton PJK:n vieraana. Näin MuSa pääsee erittäin hyvistä asetelmista hakemaan välieräpaikkaa, kun se kohtaa PJK:n lauantaina kotikentällään.

Myös muissa ottelupareissa ennakkosuosikit pitivät pintansa avauspeleissä. FTK-Tornio kaatoi Ilveksen Tampereella maalein 2-4, HIFK FS haki puolestaan vierasvoiton Jyväskylästä KaDyn vieraana lukemin 3-5, ja Ylöjärven Ilves jatkoi hienoa kauttaan nappaamalla avauskiinnityksen GFT:ltä Espoossa maalein 2-4.

Välierät käynnistyvät heti ensi viikolla, ja finaaliin selviää kolmella otteluvoitolla.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä