Naisten Futsal-Liiga: Ylöjärven Ilves vierailee Helsingissä

Naisten Futsal-Liigan viikko käynnistyy torstaina Helsingissä, jossa HIFK FS emännöi sarjakärki Ylöjärven Ilvestä. Viikonloppuna pelataan lisäksi viisi muuta ottelua.

Mia Pajunen on yksi YIlveksen alkukauden onnistujista.

Mia Pajunen on yksi YIlveksen alkukauden onnistujista.Kuva: Jani Virolainen

16.11.2022 klo 18:54

Naisten Futsal-Liigan otteluohjelma kokonaisuudessaan täällä

To 17.11.2022:
HIFK FS - Ylöjärven Ilves klo 20:00
La 19.11.2022:
Ylöjärven Ilves - EBK klo 16:00
KaDy - MuSaFutsal klo 17:00
FC Sport Vaasa - Ilves FS klo 18:00
Su 20.11.2022:
FC Halikko - HIFK FS klo 13:00
GFT - PJK klo 14:00

Sarjakärki Ylöjärven Ilves jahtaa kuutta pistettä

Yksi Naisten Futsal-Liigan alkukauden onnistujista on ehdottomasti Ylöjärven Ilves. Joukkuetta povattiinkin sarjan kärkipäähän, mutta ykkössija tässä vaiheessa kautta on merkki hienosta alkusyksystä. Joukkueen pelaajistosta Mia Pajunen myöntää, että sarjan ykköspaikka maistuu.

- Aika hyvältähän se tuntuu, vihdoin olemme alkaneet ottamaan isoja askelia eteenpäin joukkueena. Mutta edelleen jatkamme nöyränä työntekoa. Hyvien pelien takana on paljon pitkäjänteistä työtä tulee olemaan tästä eteenpäinkin. Emme ole missään kohtaa vaipuneet epätoivoon, vaikka häviöitäkin viime kaudella koettiin. Ollaan uskottu itseemme ja joukkueeseen täysillä, ja se kantaa nyt hedelmää.

Tällä viikolla joukkue on kehissä kahdesti: torstaina YIlves vierailee Helsingissä HIFK:n vieraana, ja lauantaina edessä on kotiottelu, jossa vastaan asettuu espoolainen sarjanousija EBK. Pajunen odottaa mielenkiintoisia otteluita.

- Torstaina on tulossa varmasti todella intensiininen ja fyysinen peli, kuten meillä oli HIFK:ta vastaan pronssipelikin viime keväänä. Lauantaina taas edessä on erilainen mutta erittäin mielenkiintoista ottelu, sillä EBK on varmasti nälkäinen ja hakee vimmatusti voittoa Ylöjärveltä.

MuSaFutsal matkustaa lauantaina Jyväskylään.

MuSaFutsal matkustaa lauantaina Jyväskylään.Kuva: Heini Lehtipuu

KaDy ja MuSaFutsal kohtaavat Jyväskylässä

Lauantaina Jyväskylässä nähdään erittäin mielenkiintoinen kohtaaminen. Tasaisen varmasti kohti liigan kärkisijoja viime vuosina noussut nuori KaDy saa vastaansa kovan mittarin, kun hallitseva mestari MuSaFutsal vierailee Monnarilla. Dynamolla on takanaan vakuuttava alkukausi - viidestä ottelusta se on hävinnyt vain yhden. Pystyykö joukkue haastamaan MuSaFutsalin todenteolla ottelun voitosta?

Viikonlopun muissa otteluissa Ilves FS matkustaa Vaasaan Sportin vieraaksi, HIFK FS Saloon FC Halikon vieraaksi, ja Pirkkalan Jalkapalloklubi puolestaan Espooseen sarjakolmosen GFT:n vieraaksi.

Seuraa meitä

Liity postituslistalle