Naisten Futsal-Liiga: MuSaFutsal tyrmäsi EBK:n

Naisten Futsal-Liigan avauskierros pelattiin loppuun sunnuntaina. Päivän ainoassa ottelussa hallitseva mestari MuSaFutsal kylvetti EBK:ta peräti lukemin 12-0 (6-0)

Netta Hannula oli tehokas avausottelussa.Kuva: Jani Virolainen

25.9.2022 klo 20:57

Otteluiden tilastot
Sarjataulukko
Tulevat ottelut

Neljä hattutemppua yhteen otteluun

Naisten Futsal-Liigaan täksi kaudeksi noussut espoolainen EBK joutui avaamaan kautensa sunnuntaina pahimmassa mahdollisessa paikassa - Porissa hallitsevan mestarin MuSaFutsalin vieraana. Ottelusta tiedettiin tulevan vaikea, eikä ennustus ollut väärä.

Kotijoukkue MuSaFutsal murjoi taululle peräti lukemat 12-0 (6-0), eikä ottelun voittajasta ollut missään vaiheessa epäselvyyksiä. Pelissä nähtiin melkoinen tilastoharvinaisuus, kun kotijoukkueen 12 maalia jakautui tasan neljälle pelaajalle - siis peräti neljä MuSaFutsalin pelaajaa kirjauttivat tililleen hattutempun!

Maalinteossa onnistuivat Netta Hannula (3+5), Anni-Elina Luotonen (3+1), Jasmin Ylikraka (3+1) sekä Elina Setälä (3+1). Samainen nelikko löytyy myös liigan pistepörssin kärjestä avauskierroksen jälkeen.

MuSaFutsalin kausi jatkuu ensi lauantaina vierasottelulla FC Halikkoa vastaan. EBK puolestaan huilaa ensi viikonloppuna, ja sen sarja jatkuu torstaina 6.10., kun se saa kotiotteluunsa vastaan paikalliskilpailija GFT:n.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä