Naisten Futsal-Liiga: GFT niukkaan voittoon Helsingin IFK:sta

Naisten Futsal-Liigassa pelattiin torstaina yksi ottelu. GFT ja Helsingin IFK kohtasivat pääkaupunkiseudun derbyssä, ja ottelu oli odotetun tasainen. GFT voitti lopulta niukasti voittomaalikilpailussa.

Johannes Axerud luotsasi GFT:n arvokkaaseen voittoon.

Johannes Axerud luotsasi GFT:n arvokkaaseen voittoon.Kuva: Heini Lehtipuu

3.11.2022 klo 22:07

Otteluiden tilastot
Sarjataulukko
Tulevat ottelut

Tulokset to 03.11.2022:
GFT - HIFK FS 3-2 vm, 2-2 ja, 2-2 (1-0)

GFT niukasti parempi Opinmäen torstai-illassa

Naisten Futsal-Liigassa pelattiin torstaina mielenkiintoinen pääkaupunkiseudun paikallisottelu, kun GFT emännöi Helsingin IFK:ta. Kotijoukkue sai otteluun loistavan alun, kun kuukauden pelaajaksi tänään valittu Emilia Jokisalo laukoi pallon tolppien väliin lähes puolesta kentästä. Vauhdikas avausjakso jäi muuten maalittomaksi.

Toisen jakson alussa GFT sai vieläkin nopeamman maalin. Heta Huhtaniskan tarkka laukaus Sandra Lindin hyvästä esityöstä muuti lukemiksi jo 2-0. Helsinkiläisvieraat eivät tästä kuitenkaan hätkähtäneet, vaan nousivat nopeaan tahtiin tasoihin. Maaleista vastasi Hanna Halonen, joka osui kahdesti komeiden kuvioiden tuloksena ajassa 23:37 ja 27:44.

Enempää maaleja tasaisessa ja viihdyttävässä pelissä ei sitten nähtykään - ei varsinaisella peliajalla, eikä myöskään jatkoajalla. Näin ratkaisua haettiin aina voittomaalikilpailusta asti. Siinä GFT:ltä osuivat Oosa Fjäder sekä Sandra Lind, ja näiden maalien myötä GFT nappasi tarjolla olleen lisäpisteen sarjataulukkoon loppulukemin 3-2.

Voiton myötä GFT jatkaa tappiottamana sarjataulukon kakkosena. IFK:n sijoitus on kahdeksas - tosin se on pelannut vasta kolme kertaa.

Seuraa meitä

Liity postituslistalle