Muistatko vielä ensimmäisen pallosi? – Jaa kuva peliurasi alkutaipaleelta ja osallistu arvontaan!

Jokaisella Helmarilla on ollut omanlaisensa polku A-maajoukkueeseen, mutta niin kuin kenellä tahansa jalkapalloilijalla tasosta riippumatta, kaikki on alkanut pallosta ja sieltä omasta ensimmäisestä joukkueesta.

Kaikki alkaa pallostaKuva: Pinja Akkanen

22.6.2022 klo 17:37

Muistatko sinä vielä ensimmäisen pallosi?

Jaa kuva tai video peliurasi alkutaipaleelta hashtagilla #KaikkiAlkaaPallosta .

Kaikkien kuvan tai videon jakaneiden kesken arvotaan jalkapallo Helmareiden nimmareilla sekä liput syyskuussa Tampereella pelattavaan Helmareiden Suomi–Ruotsi-otteluun.

Arvonta on käynnissä 6.7. asti Instagramissa, Facebookissa ja Twitterissä.

Arvonta on osa Kaikki alkaa pallosta -kampanjaa, jossa yhteistyössä Niken ja Stadiumin kanssa, Helmarit lahjoittaa jalkapallon jokaiselle uudelle joukkueessa aloittavalle tyttöpelaajalle.

Palkinto on arvottu ja voittajalle on ilmoitettu! Kiitos kaikille osallistujille!

Arvonnan säännöt:

1. JÄRJESTÄJÄ
Suomen Palloliitto (jäljempänä ”Palloliitto” tai ”Järjestäjä”), y-tunnus 0202244-9

2. OSALLISTUMISOIKEUS
Arvontaan voivat osallistua Suomessa asuvat 15 vuotta täyttäneet luonnolliset henkilöt, pois lukien Palloliiton työntekijät, jotka ovat osallistuneet kilpailun tai sen osien valmisteluun tai toteuttamiseen.

3. ARVONTA-AIKA
Arvonta alkaa 22.6.2022 ja päättyy 6.7.2022 klo 23.59.

4. OSALLISTUMINEN
Arvontaan voi osallistua kilpailuaikana:
Julkaisemalla kuvan tai videon Instagramissa, Facebookissa tai Twitterissä käyttämällä aihetunnistetta #KaikkiAlkaaPallosta. Instagram- , Facebook- ja Twitter-tili tulee olla julkinen, jotta julkaisulla voi osallistua arvontaan.

5. PALKINNON ARVONTA
Palkinto arvotaan kaikkien osallistujien kesken 11.7.

6. PALKINNOT
Kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan jalkapallo Suomen naisten A-maajoukkueen pelaajien nimikirjoituksilla sekä 2 lippua naisten A-maajoukkueen Suomi-Ruotsi-otteluun, joka pelataan Tampereen Ratinan stadionilla 6.9.2022.

7. VOITTAJAT JA PALKINNOSTA ILMOITTAMINEN
Kaikki arvontaehdoissa kohdassa 4 mainitut osallistumistavat huomioidaan voittajaa valitessa. Arvonnan suorittaa tuomaristo.

Voittajalle ilmoitetaan voitosta:
Vastaamalla voittajan julkaisuun tai lähettämällä voittajalle Instagramissa, Facebookissa tai Twitterissä yksityisviestiä, riippuen siitä, missä kanavassa voittaja on osallistunut kilpailuun.

8. PALKINNON LUNASTAMINEN
Voittajan tulee lunastaa palkinto 48h sisällä arvonnasta/voittajan julkistamisesta. Palkinnon voi lunastaa vastaamalla viestiin/olemalla yhteydessä järjestäjään sähköpostitse osoitteessa markkinointi@palloliitto.fi.

9. JÄRJESTÄJÄN VASTUU
Palloliitto vastaa palkintoihin liittyvästä mahdollisesta arpajaisverosta.
Arvontaan osallistuvat vapauttavat Palloliiton sekä kilpailun mahdolliset muut yhteistyökumppanit vahingosta, joka aiheutuu tai jonka väitetään aiheutuneen osallistumisesta tähän kilpailuun. Järjestäjän vastuu osallistujia kohtaan ei voi missään tilanteessa ylittää näissä säännöissä mainittujen palkintojen arvoa. Palloliitto ei vastaa tietoteknisistä syistä johtuvista ongelmista tai esteistä arvontaan osallistumisessa tai palkinnon vastaanottamisessa.

10. MUUT EHDOT
Osallistumalla arvontaan osallistuja sitoutuu noudattamaan näitä sääntöjä ja Palloliiton niiden nojalla tekemiä päätöksiä sekä sitoutuu vapauttamaan Palloliiton ja muut arvontaan liittyvät kolmannet osapuolet vahingosta yllä selostetun mukaisesti.
Arvontaan osallistuessaan osallistuja luovuttaa Palloliitolle oikeuden käyttää ja julkaista kilpailuun liittyvää kuva- ja videomateriaaliaan kilpailun yhteydessä.
Osallistuja antaa Palloliitolle oikeuden käyttää ja julkaista osallistujan omien arvontajulkaisuiden tekstiä ja kuvia kilpailun yhteydessä.
Arvonnan sääntöjen lisäksi osallistujat sitoutuvat noudattamaan kilpailuun mahdollisesti liittyvien Palloliitosta riippumattomien palvelujen, kuten Facebookin, Instagramin ja Twitterin käyttöehtoja ja sääntöjä.
Jos osallistujaa on syytä epäillä vilpistä tai muusta sääntöjen vastaisesta toiminnasta, Palloliitolla on oikeus hylätä osallistuminen ja/tai evätä osallistujan oikeus osallistua arvontaan.
Palloliitto pidättää oikeuden tehdä muutoksia arvontaan ja sen sääntöihin.
Arvonta ei ole Facebookin, Instagramin tai Twitterin sponsoroima, suosittelema, hallinnoima eikä millään tavalla liity näihin tai muihin yhteisöpalveluihin. Arvontaan osallistujat sitoutuvat vapauttamaan Facebookin, Instagramin ja Twitterin kaikista arvontaan koskevista ja siihen liittyvistä vastuista ja vaatimuksista.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä