Miesten Ykkösen Kierroksen maali -äänestys 2022 I Arvonnan säännöt

Arvontaan voi osallistua kilpailuaikana Ykkösen kanavilla.

Ykkösessä on nähty viime vuosina monia näyttäviä osumia.Kuva: Ⓒ Tiina Pirilä /SPL

1.4.2022 klo 14:31

1. JÄRJESTÄJÄ
Suomen Palloliitto (jäljempänä ”Palloliitto” tai ”Järjestäjä”), y-tunnus 0202244-9

2. OSALLISTUMISOIKEUS
Arvontaan voivat osallistua Suomessa asuvat 15 vuotta täyttäneet luonnolliset henkilöt, pois lukien Palloliiton työntekijät, jotka ovat osallistuneet kilpailun tai sen osien valmisteluun tai toteuttamiseen.

3. ARVONTA-AIKA
Arvonta alkaa, kun Miesten Ykkösen ensimmäisen kierroksen kierroskooste julkaistaan ja päättyy seuraavasti. Huhtikuusta eteenpäin jokainen kuukausi muodostaa oman arvonta-ajan. Arvontaan voi osallistua kuukauden viimeiseen päivään asti, jonka jälkeen arvontaan osallistuneiden kesken arvotaan voittajat. Kesäkuussa, heinäkuussa, elokuussa, syyskuussa ja lokakuussa arvonta-aika on sama.

4. OSALLISTUMINEN
Arvontaan voi osallistua kilpailuaikana Ykkösen kanavilla:
- kommentoimalla arvontaan liittyvään Facebook-julkaisuun
- kommentoimalla arvontaan liittyvään Twitter-julkaisuun
- kommentoimalla arvontaan liittyvään Instagram-julkaisuun
- kommentoimalla arvontaan liittyvään YouTube-julkaisuun
Arvonta on käynnissä samanaikaisesti useammassa kuin yhdessä kanavassa.

5. PALKINNON ARVONTA
Ensimmäiset palkinnot arvotaan 1.5. Tämän jälkeen palkinnot arvotaan aina kuun ensimmäisenä päivänä, viimeinen arvonta suoritetaan 1.11.

6. PALKINNOT
1.5., 1.6, 1.7., 1.8., 1.9., 1.10 ja 1.11. arvotaan yhdelle henkilölle 50 €:n lahjakortti Maajoukkueen verkkokauppaan.

7. VOITTAJAT JA PALKINNOSTA ILMOITTAMINEN
Kaikki arvontaehdoissa kohdassa 4 mainitut osallistumistavat huomioidaan voittajaa valitessa. Arvonnan suorittaa tuomaristo.
Voittajalle ilmoitetaan voitosta:
a) Facebookissa kommentoimalla osallistujan julkaisuun ja/tai yksityisviestillä
b) Twitterissä vastaamalla osallistujan julkaisuun, voittajan käyttäjätunnus mainitaan
c) Instagramissa vastaamalla osallistujan julkaisuun, voittajan käyttäjätunnus mainitaan
d) Youtubessa vastaamalla osallistujan julkaisuun, voittajan käyttäjätunnus mainitaan

8. PALKINNON LUNASTAMINEN
Voittajan tulee lunastaa palkinto 48h sisällä arvonnasta/voittajan julkistamisesta. Palkinnon voi lunastaa vastaamalla viestiin/olemalla yhteydessä järjestäjään sähköpostitse osoitteessa markkinointi@palloliitto.fi. Palkinto toimitetaan postitse/sähköpostitse.

9. JÄRJESTÄJÄN VASTUU
Palloliitto vastaa palkintoihin liittyvästä mahdollisesta arpajaisverosta.
Arvontaan osallistuvat vapauttavat Palloliiton sekä kilpailun mahdolliset muut yhteistyökumppanit vahingosta, joka aiheutuu tai jonka väitetään aiheutuneen osallistumisesta tähän kilpailuun. Järjestäjän vastuu osallistujia kohtaan ei voi missään tilanteessa ylittää näissä säännöissä mainittujen palkintojen arvoa. Palloliitto ei vastaa tietoteknisistä syistä johtuvista ongelmista tai esteistä arvontaan osallistumisessa tai palkinnon vastaanottamisessa.

10. MUUT EHDOT
Osallistumalla arvontaan osallistuja sitoutuu noudattamaan näitä sääntöjä ja Palloliiton niiden nojalla tekemiä päätöksiä sekä sitoutuu vapauttamaan Palloliiton ja muut arvontaan liittyvät kolmannet osapuolet vahingosta yllä selostetun mukaisesti.
Arvontaan osallistuessaan osallistuja luovuttaa Palloliitolle oikeuden käyttää ja julkaista kilpailuun liittyvää kuva- ja videomateriaaliaan kilpailun yhteydessä, sekä Palloliiton viestinnässä ja markkinoinnissa yleisesti.
Osallistuja antaa Palloliitolle oikeuden käyttää ja julkaista osallistujan omien arvontajulkaisuiden tekstiä ja kuvia kilpaihlun yhteydessä, sekä jatkossa Palloliiton viestinnässä ja markkinoinnissa yleisesti.
Arvonnan sääntöjen lisäksi osallistujat sitoutuvat noudattamaan kilpailuun mahdollisesti liittyvien Palloliitosta riippumattomien palvelujen, kuten Facebookin, Instagramin ja Twitterin käyttöehtoja ja sääntöjä.
Jos osallistujaa on syytä epäillä vilpistä tai muusta sääntöjen vastaisesta toiminnasta, Palloliitolla on oikeus hylätä osallistuminen ja/tai evätä osallistujan oikeus osallistua arvontaan.
Palloliitto pidättää oikeuden tehdä muutoksia arvontaan ja sen sääntöihin.
Arvonta ei ole Facebookin, Instagramin tai Twitterin sponsoroima, suosittelema, hallinnoima eikä millään tavalla liity näihin tai muihin yhteisöpalveluihin. Arvontaan osallistujat sitoutuvat vapauttamaan Facebookin, Instagramin ja Twitterin kaikista arvontaan koskevista ja siihen liittyvistä vastuista ja vaatimuksista.