Maalivahtivalmentajakoulutus Helmariturnauksessa

Viime vuoden tapaan Palloliitto järjestää osana Helmariturnausta maalivahtivalmentajien koulutuksen. Osallistujien valitseminen tapahtuu avoimella haulla. Koulutuksen viimeinen hakupäivä on 27.5.2022.

Kuvituskuva

16.6.2022 klo 00:32

Koulutus on osallistujalle ilmainen ja valmentajan täysi ylläpito kustannetaan Eerikkilässä turnauksen aikana.

Helmariturnaus 19.6.-22.6.2022 Eerikkilä

Viime vuoden tapaan maalivahtivalmentaja on tiiviisti osana muuta turnaukseen osallistuvan joukkueen valmennusryhmää. Turnauksessa koulutusmateriaalina käytetään pääsääntöisesti otteluista tulevaa materiaalia. Maalivahtivalmentajille on suunniteltu kentällä tapahtuvan yleisen tutoroinnin lisäksi teorialuentoja seuraavista osa-alueista:

• Maalin puolustaminen ja 1vs1
• Pelin avaaminen
• Eri alueiden puolustaminen
• Harjoituksen rakenne ja kompleksisuuden säätely

Helmariturnaukseen valitaan 12 valmentajaa mukaan koulutukseen. Helmariturnaukseen osallistuminen antaa myös valmiuksia hakeutua tulevalle UEFA GK B kurssille.

Lisätiedot: eemeli.reponen(a)palloliitto.fi

Linkki hakemukseen >>