Maajoukkueen verkkokauppa uudistuu – ensimmäinen uusi design julkaistu

Uusia designeja ja mallistoja tullaan julkaisemaan tämän vuoden aikana.

12.4.2023 klo 16:56

Maajoukkuetuotteet tulevat näkymään tänä vuonna uudella tavalla arkipukeutumisessa niin työpaikoilla, kouluissa kuin vapaa-ajalla. Vuonna 2023 Maajoukkueen verkkokaupassa tullaan lanseeraamaan monia uusia designeja ja mallistoja, joista uusi Bubi-design on ensimmäinen. Uusia designeja luodaan monipuolisesti erilaisille kohderyhmille.

Tavoitteenamme on tuoda katukuvaan uutta ja monipuolista fani- ja vapaa-ajan vaatetusta. Pohdimme design- ja tuoteratkaisuja kohderyhmät edellä sekä erilaisten tilanteiden ja tapahtumien kautta, missä vaatteita voisi kukin yllään kantaa. Tuotteet ja designit kumpuavat suomalaisen jalkapalloyhteisön monista eri elementeistä, joskus täysin ilmiselvästi ja joskus taas hillitymmin. Designratkaisujen lisäksi myös tuotteiden laatuun on panostettu entistäkin enemmän. Emme malta odottaa, että saamme lisää uusia mallistoja julki.

Maajoukkueen verkkokauppapäällikkö Ville Teräs

Uusi Bubi-tunnus on kunnianosoitus urbaanille huuhkajalle, joka lensi miesten A-maajoukkueen Belgia-ottelussa Stadikan uumenista yläriman päälle ja suomalaisten sydämiin. Bubi-hupparit ostettavissa verkkokaupasta ja Urheilukadun myymälästä torstaina 13.4. klo 12.00 eteenpäin.

Uusia designeja ja mallistoja on työstetty yhteistyössä suunnittelutoimisto Wörksin kanssa.

Yhteistyömme on toiminut alusta asti todella hienosti. Wörksin suosima kokeilukulttuuri sopii yhteistyömallina täydellisesti Maajoukkueen verkkokaupalle. Yhteistyö on ollut alusta asti avointa ja töitä tehdään yhdessä samalla puolella pöytää. Tähän mennessä tehdyt ratkaisut synnyttävät jatkuvasti uusia polkuja ja mahdollisuuksia. Designien suhteen etenemme yhtä aikaa useammalla rintamalla pyrkimyksenä löytää uusia suuntia, joilla yhdistetään entistä laajempi futista rakastava yleisö.

Wörksin designjohtaja Janne Uotila

Maajoukkueen verkkokauppa on osaltaan kehittämässä suomalaista jalkapallokulttuuria. Maajoukkueen verkkokaupan toimintaa hallinnoi Fanimo Oy, joka on 100 % Palloliiton omistama osakeyhtiö. Kaikki tuotot ohjautuvat suoraan suomalaisen jalkapallon ja futsalin hyväksi.

Bubi-malliston ensimmäiset tuotteet lanseerattu - tutustu Bubi-huppareihin täältä!

Uusi Bubi-design.

Etkö löytänyt etsimääsi?