Lippujen hinnat Huuhkajien EM-karsintoihin on julkaistu – ”Hinnat eivät nouse edellisistä arvokisakarsinnoista”

Yksittäisten ottelulippujen myynti alkaa maajoukkuekirjeen tilaajien etuosto-oikeudella tiistaina 7.3. klo 15.00. Yleinen lipunmyynti käynnistyy maanantaina 13.3. klo 15.00. Lippujen hinnat yksittäisiin otteluihin on nyt julkaistu.

Lippujen hinnat EURO2024-karsintoihin. Hinnat sisältävät käsittelykulut.

3.3.2023 klo 17:02

Huuhkajien otteluiden hinnoittelussa on käytössä kuusi eri hintakategoriaa. Yli 60 prosenttia Olympiastadionin katsomokapasiteetista sijaitsee edullisimmissa hintakategorioissa 5 ja 6. Lippujen hinnat on päätetty jäädyttää samalle tasolle kuin vuonna 2021 pelatuissa MM2022-lopputurnauksen karsinnoissa.

Huuhkajien viisi kotiottelua on jaettu neljään eri hintaportaaseen. Edullisimmillaan esimerkiksi nelihenkinen perhe pääsee San Marinoa vastaan pelattavaan otteluun 58 eurolla. Korkeimmin hinnoitellussa ottelussa Tanskaa vastaan liput kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle tai nuorelle kustantavat edullisimmassa hintakategoriassa 120 euroa.

- Yleinen hintatason nousu on kasvattanut kuluja tapahtumajärjestämisen saralla, mutta samalla hintakehitys on varmasti kuristanut myös kannattajiemme kukkaroita. Meille on tärkeä arvovalinta, että lippujen hinnat eivät nouse edellisistä arvokisakarsinnoista. Ylipäänsä lippujen hintakehitys uudistetulla Olympiastadionilla on ollut hyvin maltillinen peruskorjausta edeltävään aikaan verrattuna. Haluamme, että jatkossakin jokaisella on mahdollisuus osallistua Huuhkajien ottelutapahtumiin, Palloliiton myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis sanoo.

Huuhkajien matka kohti Saksassa kesällä 2024 pelattavaa EM-lopputurnausta alkaa maaliskuussa pelattavilla vierasotteluilla Tanskaa (TO 23.3.) ja Pohjois-Irlantia (SU 26.3.) vastaan. Vuoden 2023 aikana Huuhkajat pelaa Helsingin Olympiastadionilla viisi jännittävää EM-karsintojen kotiottelua, joista jokainen alkaa klo 19.00. Kesäkuussa Suomen vieraaksi saapuvat Slovenia (PE 16.6.) ja San Marino (MA 19.6.), syyskuussa Tanska (SU 10.9.) ja lokakuussa Kazakstan (TI 17.10.). EM-karsinnat huipentuvat 17. marraskuuta tunnelmalliseen perjantai-illan otteluun Pohjois-Irlantia vastaan. EM-karsintalohkon kaksi parasta joukkuetta etenevät suoraan EM-lopputurnaukseen.

- Edellisissä EM-karsinnoissa myimme jokaisen kotiottelun loppuun, ja nyt haluamme toistaa saman tempun uusitulla Olympiastadionilla. Otteluihin liittyvässä markkinointiviestinnässä ja ottelutapahtumissa tulemme näkemään uudenlaisia toteutuksia. Esimerkiksi kesäkuussa pelattavan San Marino -ottelun teemoitamme erityisesti lapsille ja nuorille, joka näkyy myös ottelutapahtumassa, sekä ottelun hinnoittelussa, Palloliiton markkinointipäällikkö Mikko Laitinen kertoo.

Huuhkajien EM-karsintojen kotiotteluihin on myyty joulukuussa käynnistyneen kausikorttimyynnin aikana jo noin 4000 kausikorttia. Kausikorttimyynti päättyy tiistaina 7.3. kello 14.00, jonka jälkeen ostettavissa on vain lippuja yksittäisiin otteluihin.

Tarkemmat tiedot kausikorttimyynnistä ja yleisen lipunmyynnin aikatauluista löytyvät täältä >>

Liity maajoukkuekirjeen tilaajaksi ja hanki etuosto-oikeus >>

Linkki maanantaina 13.3. klo 15.00 käynnistyvään yleiseen lipunmyyntiin >>

Erityishinnat Huuhkajien ottelutapahtumiin

• Alennusryhmät (6–17-vuotiaat*, opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet, työttömät): -30 % normaalihinnoista

• Näkörajoitteiset paikat: -20 % normaalihinnoista

• Maajoukkuekirjeen tilaajat: -5 euron alennus normaalihintaisista lipuista

• Pelipassialennus: -5 euron alennus kaikista ottelulipuista

• Joukkuelippu (16 lasta/nuorta + 4 aikuista): Joukkuelipun hinta ottelusta riippuen 228–512 euroa.

• * San Marinoa vastaan pelattavassa ottelussa lasten ja nuorten liput -50 % normaalihinnoista.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä