Lasten ja nuorten CP-jalkapallotapahtuma Helsingissä tiistaina 9.8.

Palloliitto ja Suomen Vammaisjalkapallo ry järjestävät osana UEFA Super Cup -tapahtumaa lapsille ja nuorille suunnatun CP-jalkapalloleirin Helsingissä Bolt Areenalla tiistaina 9.8.2022 klo 15-17.30.

CP-jalkapalloilijoita.

27.7.2022 klo 12:14

Paikka: Bolt Arena, Urheilukatu 5, 00250 Helsinki linkki >>

Tapahtuman ohjelmaan kuuluu harjoitukset, tapaaminen, haastatteluja sekä tietoa lajista ja mahdollisuuksista sen parissa. Harjoituksissa ryhmäjaot muodostetaan iän ja toimintakyvyn mukaan. Tapahtuman ohjaajina toimivat Suomen miesten CP-jalkapallomaajoukkueen pelaajat.

Tapahtuman ohjelma:
Klo 14:30-14:45: Saapuminen / tapaaminen
Klo 15:00-16:00: Harjoitus
Klo 16:00-16:30: Peli
Klo 16:45-17:30: Tapaamiset pelaajien kanssa, tapaaminen UEFA:n kanssa, pelaajien ja
vanhempien tapaaminen

Tapahtuma tullaan kuvaamaan UEFA:n toimesta ja tapahtumasta näytetään noin 30 sekunnin videoklippi Olympiastadionilla 10.8. ottelun yhteydessä.

CP-jalkapallo on soveltavan jalkapallon muoto, joka on suunnattu pelaajille, joilla on CP-vamma tai muu aivoperäinen liikuntavamma. Suomessa miesten CP-jalkapallomaajoukkue on toiminut aktiivisesti vuodesta 1999 lähtien. Joukkue on osallistunut lajin EM-kisoihin vuosina 1999, 2006, 2010, 2014 ja 2018 sekä MM-kisoihin vuosina 2011 ja 2019.

Ilmoittautuminen lasten ja nuorten CP-jalkapallotapahtumaan lauantaina 9.8. on nyt auki, tervetuloa mukaan!

Linkki ilmoittautumiseen>>

Lisätietoja:
Ville Sallinen (Suomen Vammaisjalkapallo ry)
villesallinen1@gmail.com

Lasse Keski-Loppi (Suomen Palloliitto)
lasse.keski-loppi@palloliitto.fi

Etkö löytänyt etsimääsi?