Kauden 2022 JKKI SM-lopputurnaukset pelattu

Vuoden 2022 JKKI SM-lopputurnaukset on pelattu. Uutisessa mitalistit ja linkit turnausten lopputuloksiin.

Kuvituskuva vuoden 2021 jalkapallon KKI-turnauksesta ikäluokasta 70v.Kuva: Roope Kuisma

15.9.2022 klo 13:22

Suomen Palloliitto järjestää vuosittain jalkapallon Kunnossa Kaiken Ikää SM-lopputurnaukset yhteistyössä seurojen kanssa.

M35, M40 ja M45 –ikäluokat pelasivat 11 pelaajan joukkueissa kolmipäiväiset turnaukset. Vanhemmat ikäluokat pelasivat kaksipäiväiset lopputurnaukset 7v7 -muodossa. Turnaukset pelattiin kahdessa tai useammassa alkulohkossa, joista parhaat pääsivät jatkopeleihin.

Lisätietoa turnauksista ja järjestäjämanuaali Palloliiton verkkosivuilla KKI-lopputurnaukset - Palloliitto.fi

Alla turnausten kunniataulukko ja linkit tuloksiin (klikkaa sarjan nimeä päästäksesi Tulospalveluun!)

SARJA

Dicken

PoPa/Wanhat Herrat

Valtti, Helsinki

Vuodelle 2023 ovat uusina sarjoina tarjolla M75- turnaus ja N30- ja N40-turnaukset. Turnaukset järjestetään, mikäli vähintään neljä joukkuetta ilmoittautuu mukaan. Turnausjärjestäjä päätetään näissä sarjoissa osallistujien joukosta.

Muiden vuoden 2023 turnausten järjestäjänä toimii vuoden 2022 mestari, mikäli seura pystyy täyttämään turnauksen järjestämiseen liittyvät ehdot. Saman ikäluokan turnausta ei voi järjestää kahta kertaa peräkkäin.

Seurat ovat saaneet turnausten järjestämisestä lisätietoja sähköpostitse. Vahvistattehan järjestäjänä turnauksen järjestämisestä ja alustavasta ajankohdasta paluuviestillä pikimmin. Mikäli seuranne ei pysty järjestämään turnausta, ilmoittakaa myös siitä pikimmin!