Kaikki Miesten Suomen Cupiin osallistuneet joukkueet kutsuttu katsomaan finaalia Olympiastadionille

Kaikki vuoden 2022 Miesten Suomen Cupiin osallistuneet joukkueet on kutsuttu katsomaan Olympiastadionilla pelattavaa finaalia.

Suomen Cup logo 2022

8.9.2022 klo 13:48

Finaali alkaa 17. syyskuuta klo 16, ja siinä kohtaavat Kuopion Palloseura sekä FC Inter.

– Miesten Suomen Cupissa on tänä vuonna pelattu 312 ottelua, ja enää on jäljellä finaali. Kilpailun tekevät sen osallistujat, ja tänä vuonna joukkueita osallistuikin Cupiin upeat 314 kappaletta. Haluamme kiittää heitä kaikkia hienosta Cup-vuodesta, ja siksi toivotamme kaikki tämän vuoden Cupiin osallistuneet joukkueet tervetulleiksi katsomaan finaalia Olympiastadionille, kertoo Palloliiton kehityspäällikkö Tomi Leivo-Jokimäki

Kaikille Miesten Suomen Cupiin osallistuneille joukkueille on jo lähetetty sähköpostia (kierroskirjeen jakelulista), joka sisältää ohjeet sekä linkin. Mikäli joukkueesi ei ole saanut sähköpostia, ota yhteyttä tomi.leivo-jokimaki@palloliitto.fi.

Finaaliin on saapumassa luonnollisesti kannattajia Kuopiosta ja Turusta. Olympiastadionilla on odotettavissa hyvätunnelmainen ottelu.

– Finaali on luonnollisesti tämän kilpailun huipentuma. Paikka eurokentille on finalisteilla yhden voiton päässä, ja molemmat joukkueet haluavat voittaa ottelun. Odotan jännittävää ja korkealaatuista ottelua, Leivo-Jokimäki jatkaa.

Suomen Cupin finaalin tavalliset liput ovat myynnissä lippu.fi:ssä >>

Liput lokakuun 2. päivä pelattavaan Naisten Suomen Cupin finaalin sekä Regions ja Roots Cupin finaaleihin tulevat myyntiin ensi viikolla. Myös Naisten Suomen Cupiin osallistuneille joukkueille on tulossa vastaava mahdollisuus ostaa joukkuelippu finaaliin.

Tervetuloa Olympiastadionille - nähdään siellä!

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä