Huuhkajat Meet & Greet 12.6.

Slovenia- ja San Marino -otteluihin valmistautuva miesten A-maajoukkue on tavattavissa kaikille avoimessa Meet & Greet -tapahtumassa.

Huuhkajat Meet & Greet

6.6.2023 klo 11:46

Huuhkajien Meet & Greet -tapahtuma järjestetään Talin jalkapallokentällä Helsingissä maanantaina 12.6. Kannattajilla ja junioripelaajilla on ainutlaatuinen mahdollisuus tavata pelaajia, pyytää nimikirjoituksia, ottaa yhteiskuvia ja seurata Huuhkajien harjoituksia.

Kello 16.00 aukeavalle alueelle mahtuu kerralla noin 700 katsojaa. Tapahtuman Meet & Greet -osio kestää 16.45-17.30, jonka jälkeen Huuhkajien harjoitukset käynnistyvät eivätkä pelaajat ole enää tavattavissa. Harjoituksia voi kuitenkin jäädä seuraamaan katsomosta käsin. Tapahtuman kulun sujuvoittamiseksi toivomme jokaisen tapahtumaan saapuvan pyytävän korkeintaan yhden nimikirjoituksen tai valokuvan per Huuhkajien pelaaja.

Aikataulu

16.00
Portit auki. Paikalla Bubi & Helmi, jaossa Huuhkajat-kortteja.

16.45
Huuhkajat saapuu paikalle ja Meet & Greet alkaa.

17.30
Huuhkajien harjoitukset alkavat. Harjoituksia voi jäädä seuraamaan katsomooon, mutta pelaajat eivät ole tavattavissa enää harjoitusten jälkeen.

Tervetuloa Taliin tapaamaan lempipelaajiasi ja kannustamaan Huuhkajia kohti kesäkuun EM-karsintaotteluita!

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä