Huuhkajat-etkot & -jatkot täyttävät jälleen Olympiastadionin aukion

Kesäkuussa suurta suosiota saavuttaneet Huuhkajat-etkot & -jatkot jatkuvat myös perjantain Romania-ottelussa.

Huuhkajat-etkoilla & -jatkoilla pääsee seuraamaan muun muassa freestylefutis-esityksiä.Kuva: Ⓒ SPL /Riku Laukkanen

21.9.2022 klo 18:31

Huuhkajat-etkot käynnistyvät Olympiastadionin aukiolla ottelupäivänä klo 17.00. Etkoilla Palloliitto tarjoaa yhteistyökumppaneineen tekemistä koko perheelle. Myös maajoukkueiden veikeät maskotit Bubi ja Helmi liihottavat ympäri tapahtuma-aluetta.

Maajoukkueen verkkokaupan myymälä palvelee yleisöä niin etkoilla kuin jatkoillakin klo 00:00 asti.

Tapahtumalavalla on luvassa live-musiikkia ja freestylefutis-esityksiä ennen ottelua. Lisäksi etkoilla nähdään asiantuntijavieraita. Tapahtuman juontajana toimii tunnettu jalkapallokasvo Tero Karhu.

Lisäksi Olympiastadionin aukiolle rakennetaan peräti 2000-paikkainen jättiterassi, joka palvelee janoisia ja nälkäisiä kannattajia. Terassin anniskelumyyntitiskeillä on tarjolla mietojen alkoholijuomien lisäksi myös viinejä ja väkevämpiä vaihtoehtoja. Kahvila- ja ruokapalveluiden myyntitiskeiltä on saatavilla kahvia, virvoitusjuomia, sekä pientä suolaista ja makeaa syötävää, kuten kahvileipiä, pizzapaloja ja artesaanimakkaroita. Tarjolla on myös kasvisvaihtoehtoja.

Huuhkajat-etkojen aikana jättiterassin ravintola-alue on avoinna kaikille. Ottelun päätyttyä klo 23.15 jälkeen Huuhkajat-jatkoille alaikäiset kannattajat pääsevät sisään vain aikuisen seurassa. Jättiterassi on avoinna otteluiden jälkeen klo 00.30 saakka. Anniskelu päättyy klo 00.00. Maksutapoina käyvät käteinen ja pankki-/luottokortti.

Voit seurata Huuhkajat-etkojen ja Romania-ottelutapahtuman tunnelmaa myös Huuhkajien TikTok-kanavalta @huuhkajat alkaen klo 20.00. Juontajana livelähetyksessä on Ilaripro.

Hanki lippusi Romania-otteluun >>

Etkö löytänyt etsimääsi?