Huoltajakoulutuksen yhteyshenkilöt nimetty alueittain

Toimintatavat alueille ja seuroille huoltajakoulutuksia varten:

Nuorten työllistämisellä lisätään lasten ja nuorten harrastus- ja kesätoimintaa seuroissa.Kuva: Ⓒ SPL/Juha Tamminen /Juha Tamminen

16.6.2022 klo 00:22

• Palloliiton alueille (Itä, Länsi, Etelä, Pohjoinen) annetaan tiedoksi kouluttajakoulutuksen käyneiden huoltajakouluttajien yhteystiedot ja koulutusalueet

• Kun seurat haluavat järjestää huoltajakoulutuksia, heitä neuvotaan olemaan yhteydessä omaan alueeseensa lisäohjeita varten

• Seuran kanssa sovitaan koulutuksen ajankohta. Kouluttaja varmistaa seuralta, että käytössä on sopiva tila ja tarvittavat materiaalit ja toimittaa seuralle osallistujalistan täytettäväksi (huom! PalloID tieto on pakollinen henkilön identifioimisen vuoksi eli seuran huolehdittava, että kaikki osallistujat on rekisteröity Pelipaikka-rekisteriin)

• Seura toimittaa kouluttajalle osallistujalistan ja kouluttaja jakaa materiaalin ja ennakkotehtävät osallistujille

• Kouluttaja vetää kurssin sovittuna ajankohtana

• Kyseessä on Palloliiton virallinen koulutus, joten koulutusmateriaaleissa ja koulutuksessa ei mainosteta mitään kaupallisia firmoja. Esittelyssä saa tietenkin mainita oman työpaikan, mutta logoa ei saa käyttää Palloliiton logon kanssa

• Koulutuksen jälkeen kouluttaja palauttaa osallistujalistan Drive-kansioon

• Kouluttaja lähettää sovitun mukaisen laskun seuralle

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä