Futsalväen koulutuspäivä Tampereella 3.9.2022

Futsalkaudet pääsarjatasolla Miesten ja Naisten Futsal-Liigassa ovat alkamassa ja pääsarjoja pelaavien joukkueiden taustat kokoontuvat Tampereelle kauden aloitukseen ja koulutustapahtumaan 3.9.2022.

Futsalväki kokoontuu Tampereelle

2.9.2022 klo 18:25

Futsalkauden alkana kokoonnutaan tärkeiden asioiden asioiden äärellä. Yhteiset koulutustapaamiset ovat olleet tauolla koronapandemian ajan, nyt kokoonnutaan ensimmäistä kertaa vuosien jälkeen paikan päälle.

Ensimmäisellä puoliajalla käsitellään SUEK:in Jouko Ikosen ja Marjorit Elorinteen johdolla sekä kilpailumanipulaation torjuntaa, että antidopingtoimintaa. Mikko Mäntylä, urheiluseuratyön asiantuntija pohtii seuraväen kanssa aihetta: ”Miten lisäämme jaksamista ja tekijöistä seuraan, sekä samalla saamme eurot ja harrastajamäärät kasvamaan.”

Iltapäivän toinen puoliaika vie futsalväen toiminnan kehittämisen pariin. Essi Salonen, futsal maajoukkueiden tiedottaja puhuu sosiaalisesta mediasta seuraviestinnästä. Turvallisuussuunnittelu futsalotteluissa antaa työkaluja futsaltapahtumien järjestämiseen ja vielä kun Tero Auvinen puhuu futsalolosuhteiden kehittämisestä Palloliiton olosuhdepäällikön näkökulmasta, niin päivän anti on kauden aloituksen alla todella mielenkiintoinen.

Koulutuspäivään osallistuvat kaikki liigajoukkueet, molemmista sarjoista.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä