Futsalpalkintoja jakoon Espoossa - Raimo Kalliokoski ja Antti Koivumäki saivat omansa

Eteläisen alueen futsalpalkintoja jaettiin Espoossa ennen GFT - Riemu -ottelua. Raimo Kalliokoski ja Antti Koivumäki saivat omansa

Raimokalliokoski, Taneli Haara ja Antti Koivumäki Espoossa 1.10.

2.10.2022 klo 22:24

Eteläisen alueen futsalpalkintoja päästiin jakamaan lauantaina 1.10. liigaottelussa GFT-Riemu. Raimo Kalliokoski sai respect-palkinnon mittavasta työstään suomalaisen futsalin eteen. Antti Koivumäki taas palkittiin alueen vuoden pelaajana. Molemmat ovat GFT:n miehiä.

Raimo Kalliokosken palkitsemisen perusteet ovat vankat: "Seuran puheenjohtajana Raimo Kalliokoski on vienyt pitkään seuraa eteenpäin, laventanut toimintaa useamman naisten ja nuorten joukkueen myötä, ja samalla saanut Espoon kaupunkia suhtautumaan futsaliin vuosi vuodelta myötämielisemmin. Kalliokosken uraan mahtuu futsalissa ”kaikki mahdollinen.” Hän on ollut myös perustamassa Futsal-Liigaseurat -yhdistystä ja toiminut sen hallituksessa alusta alkaen. Lisäksi pitkä erotuomariura tuo roppakaupalla laajaa osaamista ja näkemystä."

Antti Koivumäen hienot esitykset maalin suulla toivat miehelle vuoden pelaajan palkinnon. Hienot esitykset jatkuivat myös lauantain ottelussa, jossa GFT voitti Riemun 5-1.

Palkinnot jakoi eteläisen alueen aluepäällikkö Taneli Haara

Lue lisää alueellisista futsalpalkinnoista