Seurakehitys

Eteläisen alueen Seurojen Ääni 8.-9.4.2022 - tervetuloa mukaan

Eteläisen alueen Seurojen Ääni -seminaari 2022 – Marina Congress Center, Katajanokka. Mukana mm. Frank Martela, Panu Autio, Rive Kanerva sekä erinomaisia seurapuheenvuoroja

Seurojen ääni

28.4.2022 klo. 09:53

Innostuksen johtaminen, futsal, vastuullisuus, osaamisen kehittäminen - kohtaamisia ja verkostoja, uusia ajatuksia, osaamisen jakamista. Perinteinen Seurojen Ääni -seminaari siirtyi helmikuulta huhtikuulle ja kokoaa vuoden tauon jälkeen taas eteläisen alueen seurat ja seuratoimijat yhteen kasvokkain Helsinkiin 8.-9.4.2022. Edellisen kerran kokoonnuttiin isolla joukolla yhteen Porvoossa, Haikon kartanossa alkuvuodesta 2020. Porvoon tunnelmiin pääset täältä.

Kohderyhmänä ovat seurojen puheenjohtajat, hallituksen jäsenet, toiminnanjohtajat, urheilutoimenjohtajat, valmennus- ja junioripäälliköt, seurakoordinaattorit ja muut seuran keskeiset toimijat. Varsinainen seminaari ja ohjelmaan merkityt tarjoilut ovat seuralle maksuttomia (2 hlö/seura). Seurasta voi tulla useampikin osallistuja, jolloin laskutamme näistä osallistujista 115 €/hlö. Matka- ja majoituskuluista osallistujat vastaavat itse.

Lisätietoa ja ohjeet (Ilmoittautuminen on päättynyt)

Hyvää palautetta saaneella tavalla olemme osan seminaarista yhdessä ryhmässä ja lauantaina jakaudutaan osittain kahteen saliin. Kannustamme seurojen edustajia jakautumaan eri ryhmiin. Vuorovaikutusta lisäämme mm. kommenttipuheenvuoroilla, keskustelulla, pitkillä tauoilla sekä tietenkin yhteisellä illallisella.

• Ohjelma ja osallistujalista

• Tapahtuma kuvataan jälleen suorana Palloliiton YouTube-kanavalle (katso perjantai - katso lauantai).

• Kokouspaikkaan (Marina Congress Center) pääset tutustumaan täältä. Samalta sivulta löydät myös saapumis- ja pysäköintiohjeet. Suosittelemme saapumaan paikalle julkisilla kulkuvälineillä. Kokoustilamme on perjantaina Fennia 1 (sisääntulon jälkeen portaat ylös toiseen kerrokseen, josta löydät ilmoittautumistiskin ja kokoustilan. Lauantaina toinen tilamme on Nordia. Perjantain herkullinen ja vapaamuotoinen illallinen järjestetään ravintola Marinessa, joka on kokoustilojen kanssa samassa kerroksessa.

• Lataa puhelin, tabletti tai tietokone täyteen, jotta sinulla on virtaa osallistua keskusteluun myös digitaalisesti

• Seminaarin ohjelma on osittain jaettu teemoihin ja kannustamme saman seuran edustajia jakautumaan eri ryhmiin. Jaamme myös kaikista osiosta tallenteet jälkikäteen

• Pukeutumiskoodina casual

Terveysturvallisuusohjeet