Palloliitto

Eteläisen alueen alueparlamentti kokoontuu 22.9.

Mikä tökkii? Missä ollaan hyvässä suunnassa? Mihin jatkossa huomiota? Tärkeää vuonna 2023? Eteläisen alueen syksyn alueparlamentin kokous ja samalla puheenjohtaja-forum kokoontuu 22.9.

Eteläisen alueen alueparlamentti 22.9.

8.9.2022 klo. 10:35

Eteläisen alueen syksyn alueparlamentin kokous ja samalla puheenjohtaja-forum järjestetään Palloliiton toimistolla ja Teams -kokouksena to 22.9.2022 klo 17.30-20.00. Kevään kokouksessa väkeä oli paljon paikalla ja keskustelu vilkasta. Tervetuloa mukaan verkostoitumaan ja vaikuttamaan.

Alueparlamentin kokouksissa seuraa edustaa sen puheenjohtaja tai hänen ollessa estyneenä varapuheenjohtaja tai puheenjohtajan nimeämä seuran hallituksen/jalkapallojaoston jäsen. Alueparlamentin Teams -linkki, asialista sekä ennakkomateriaali lähetetään seuranne rekisteriin ilmoittamalle yhteyshenkilölle sekä puheenjohtajalle perjantaina 9.9.

Pyydämme ilmoittamaan seuranne osallistujan ennakkoon viimeistään maanantaina 19.9 tämän linkin kautta

Eteläisen alueen alueparlamentin puheenjohtajana toimii Risto Murto ja varapuheenjohtajana Petteri Vartiainen.

Asialistalla tulevassa kokouksessa on mm.

• Tiivis tilannekatsaus ja ajankohtaiset nostot

• Keskustelu alueen toiminnan kehittämisestä, toiminta- ja taloussuunnitelma 2023

• Kehitysryhmien nostot keskusteluun

• Seuroilta etukäteen tulleet aloitteet ja kysymykset