Eteläinen alue - Kehitysryhmät koolla marraskuussa

Eteläisen alueen kehitysryhmien vuoden 2022 viimeiset kokoukset järjestetään marraskuussa. Asialistoilla mm. kehitysrahan käyttö, valmennuslinja, lasten kilpailutoiminta sekä erotuomarien riittävyys.

Vaikuttaminen Seurojen Palloliitossa -sivun hero-kuva

Kehitysryhmien työ jatkuu marraskuussa

14.11.2022 klo 14:41

Eteläisen alueen kehitysryhmien vuoden viimeiset kokoukset järjestetään marraskuussa. Kehitysryhmissä on valtava määrä osaamista ja kokemusta seuratoiminnan eri osa-alueilta ja ryhmillä on merkittävä rooli toisaalta valtakunnallisessa kehitystyössä ja toisaalta alueen toiminnan ohjaamisessa.

Kehitysryhmien ja alueparlamentin yhteispeli

Kehitysryhmien pöydällä ovat myös alueparlamentin 22.9. kokouksessaan esiin nostamat asiat. Kehitysryhmät antavat työstään aina yhteenvedon alueparlamentin kokouksissa ja alueparlamentti nostaa esiin kehitysehdotuksia, aloitteita sekä huolia ja murheita alueen toimintaan liittyen.

Asialistaa marraskuussa

Kaikkien ryhmien pöydällä ovat mm. alueelliset palkitsemiset 2022, kehitysrahan käyttö sekä toimintojen tilannekatsaukset. Lisäksi seurapalvelut ja kilpailu- ja erotuomaritoiminta pitävät osittain yhteisen kokouksen yhteisten asioiden käsittelemiseksi.

Urheilutoiminnassa 15.11. käydään läpi mm. Palloliiton uudistuvaa valmennuslinjaa. Seurapalveluissa 30.11. käsitellään "seurashoppailua" - ratkaisua kiireeseen vaihtaa seuraa jo nuorimmissa ikäluokissa ja valmentajien menestymisen paineeseen jo aikaisessa vaiheessa. . Kilpailu- ja erotuomaritoiminnassa 30.11. listalla On mm. lasten kilpailutoimintaa, tulevan jalkapallokauden suunnittelua sekä yhdessä seurapalvelujen kanssa erotuomarien rekrytointi ja tukeminen.

Kehitysryhmät

Alueparlamentit