Suomen maajoukkuepaita on yhdistänyt ihmisiä jo 109 vuoden ajan. Se on paita, josta meidän on syytä olla ylpeitä. Haluamme, että uusi pelipaitamme on koko Suomen paita, meidän paitamme. Symboli avoimuudesta, rohkeudesta ja murtumattomasta yhteishengestä. Haluamme, että jokainen joka tätä paitaa kantaa, tekee sen ylpeydellä ja toisia kunnioittaen. Logo rinnassa velvoittaa!

Tulevana vuonna me näytämme yhteistyön voiman, sillä yhdessä pystymme mihin vain. Vuosikymmenten periksiantamattomuus palkittiin 15.11.2019, kun Helmareiden seuraksi myös Huuhkajat tekivät pitkäaikaisesta arvokisaunelmasta totta, mutta se oli vasta alkusoittoa. Kesällä 2021 toteutamme yhdessä uusia unelmia ja haluamme jatkuvasti lisää. Me pelaamme tälle paidalle, koko Suomen paidalle ja kutsumme sinut pelaamaan kanssamme. Yhdessä. Sillä me olemme Suomi!

Jaa kuva tai video uudesta koko Suomen paidastasi ja osallistu arvontaan!

Koko Suomen paidassa me olemme yhdessä ylpeitä. Aivan kuten ne 989 A-maajoukkueiden sankaria meitä ennen. Jaa kuva tai video uudesta koko Suomen paidastasi ylpeänä omissa sosiaalisen median kanavissasi tunnisteella #MeOlemmeSuomi. Arvomme kaikkien osallistuneiden kesken kuukausittain vaihtuvia mahtavia palkintoja muun muassa Maajoukkueen verkkokauppaan ja tuleviin ottelutapahtumiin.

Marraskuun #MeOlemmeSuomi-arvonnan palkinnot:

1x 50 euron lahjakortti Maajoukkueen verkkokauppaan
3x 20 euron lahjakortti Maajoukkueen verkkokauppaan

Arvonnan säännöt löydät täältä.

Tervetuloa joukkueeseen I Välkommen till laget I Bures boahtin jovkui I Welcome to the team

#MeOlemmeSuomi I #ViÄrFinland I #MiiLeatSuopma I #WeAreFinland