Ottelut, sarjat ja pelaajat

Tänään pelataan 425 ottelua.

Voit hakea millä tahansa näistä

• Sarja
  • Joukkue
  • Paikkakunta
  • Pelikentän nimi
  • Pelaaja

Jalkapalloa SOMEssa

helmaritfi 2 tuntia 53 min sitten.
Emmi Alanen pelasi loistavat MM-karsintaottelut Serbiaa ja Israelia vastaan syksyllä. Mutta onko "parasta Emmiä" vielä nähty? Lue juttu Israel-matsin aatolta Palloliitto.fi. #Helmarit
helmaritfi 3 tuntia 3 min sitten.
Treenien loppupelin voittajat 🏆 Ottelustadikka testattu ja hyväksi havaittu. Maanantaina klo 17, suorana Yle Areena 🇮🇱🇫🇮 #Helmarit
huuhkajat 6 tuntia 4 min sitten.
Alle 17-vuotiaiden (2001) poikien maajoukkueen Minskin turnaus alkoi sunnuntaina tappiolla Belgiaa vastaan. Ottelu päättyi lukemiin 0-4 (0-1). Suomen pelit jatkuvat maanantaina Liettuaa vastaan. Kuvassa 1 vas. ylhäältä: Terry Ablade, Otto Ollikainen, Joona Viskari, Patrik Raitanen Benjamin Hiekkanen ja Viljami Sinisalo. Vas alhaalta: Pyry Hannola, Saku Heiskanen, Oskari Sallinen, Maximo Tolonen ja Elias Mastokangas. Kuva 2: TSG 1899 Hoffenheimin seurakaverukset Saku Heiskanen ja Onana Amadou Mvom ottivat kentällä yhteen. Kuva 3: Suomen kokoonpano. #Minihuuhkajat
huuhkajat 23 tuntia 5 min sitten.
Pikkuhuuhkajien kapteeni Richard Jensen debytoi Hollannin pääsarjassa Twenten paidassa! "Rikke" urakoi täydet minuutit, kun joukkue pelasi Rodan kanssa 1-1-tasatuloksen. Thomas Lam pelasi Twenten riveissä niin ikään 90-minuuttisen. Fredrik Jensen vaihdettiin kentältä 88. minuutilla. Kolme suomalaista siis avauksessa 💪🏼 📸 Jussi Eskola #Huuhkajat #Pikkuhuuhkajat