Ennakko: FC KooTeePee-JIPPO

Maanantaina 4.6. juoksee Arto Tolsa-areenalle kaksi varsin vaisusti ykkösen kaudella 2012 aloittanutta joukkuetta. Kotijoukkue on kolmessa kotiottelussaan onnistunut maalinteossa vain kerran, ja käymissään 7:ssä kuudesti.

Maalittomuus ei vaivaa

Vastustaja JIPPO on ottelun vähemmän (6) pelanneena herkutellut maaleilla sekin vain viidesti, joten suurta maalijuhlaa on tuskin tästäkään ottelussa odotettavissa, vai kuinka; Jipon valmentaja; Jarmo Korhonen?

- Luvut ovat lukuja; tilastot tilastoja, joten mikäs estää meitä herkuttelemasta viidellä-kuudella maalilla tällä kertaa? Perinteisestihän keskinäiset ottelumme ovat olleet erittäin tiukkoja, ja sääennuste lupailee sarjan jatkuvan. Häntiähän me Kotka kanssa hoitelemme, asiantuntijat ovatkin jo jakaneet Ykkösen kahteen osaan; nousijaehdokkaat, ja alakerta, mutta näille väitteille me kyllä esitämme tiukan vastalauseen!

Tällaiset terveiset siis Joensuusta KooTeePee:n valmentaja Janne Hyppösen ryhmälle!

Oululle maanantaina kärsitty 1-4 tappio, oli jo kotkalaisten harjoituksissakin mennen talven lumia. Rankkari taivaalle; näennäinen hallinta, ja kumma juttu jälleen, pisteet vastustajalle.

- Luulisi maalittomuuden jo vaikuttavan joukkueen henkiseen kanttiin, mutta päinvastoin! Uskon näiden saamattomien tuntien vaikuttaneen miehistöön juuri siten, että nyt me tulemme, ja näytämme. Ykkönen on tällä kaudella sarja, jossa kuka tahansa voi kaataa kenet tahansa. Ehdoton suosikki puuttuu, kuten olemme jo saaneet varsin selkeästi havaita, joten jatkossa on mahdollisuuksia vaikka mihin. Kunhan nyt JIPPOa vastaan saamme määrätyt asiat etenkin tarkkuudessa, ja koko joukkueen varmuudessa kohdalleen, olen varma hyvästä lopputuloksesta, Hyppönen heittää.

- Ilmaiseksi ei mitään tule, itsestämme kaikki on kiinni!