UEFA B Huippupelaajile syksy 2018-talvi 2019

UEFA B Huippupelaajille syksy 2018-talvi 2019

UEFA B koulutusrakenne ja sisältö on rakennettu kolmen lähijakson, yhden seurajakson ja niitä yhdistävien etäjaksojen kokonaisuudeksi. Sisällössä on huomioitu yksilöllisen valmennusfilosofian ja kokonaisvaltaisen valmennuksen lisäksi fyysisen harjoittelun integrointi ja henkisen valmennuksen näkökulma.

Tämä marraskuussa alkava koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti entisille ja nykyisille huippupelaajille. Huippupelaajan määritelmä: 3 vuotta ja minimissään 30 ottelua Veikkausliigassa, Naisten liigassa tai miesten Ykkösessä.
HUOM! Vielä tänä vuonna huippupelaajat voivat hakea suoraan UEFA B koulutukseen. Jatkossa huippupelaajataustan lisäksi on suoritettava Futisvalmentajan startti -koulutus.

Uuden UEFA B-koulutuksen hyväksytysti suorittaneille myönnetään UEFA B-lisenssi seuraavaksi kolmeksi kalenterivuodeksi.

HUOM!
UEFA B- ja A- ja PRO koulutuksiin on määritelty osaamistavoitteet, jotka valmentajan tulee hallita koulutuksen päätteeksi. Mikäli tavoitteet eivät täyty, valmentajalle ei voida myöntää koulutustasoa vastaavaa UEFA valmentajalisenssiä.  Koulutuksessa vaadittava osaamistaso ja näytöt on suoritettava hyväksytysti koulutusta seuraavan kalenterivuoden loppuun mennessä. Valmentajalla on halutessaan mahdollisuus saada omalla kustannuksellaan tutori, jonka avulla voidaan paneutua tarvittaviin kehittämisalueisiin.

Eerikkilässä järjestettävän koulutuksen lähijaksojen ajankohdat:
1. jakso: 2.-4.11.2018, Eerikkilä
2. jakso: 23.-25.11.2018, Eerikkilä
3. jakso: seurajakso talven 2018-19 aikana
4. jakso: 8.-10.2.2019, Eerikkilä

Haku 28.9.2018 mennessä.

Koulutuksen hinta: 1900 euroa

Hakulomake Palloliiton kursseille >>
CV malli >>

Toimita hakulomakkeesi maksajan allekirjoituksella varustettuna joko skannattuna sähköpostitse osoitteeseen koulutus(a)palloliitto.fi tai postitse osoitteeseen Suomen Palloliitto / koulutus, PL 191, 00251 Helsinki