Turun piiri

Viking Line Hotsal

TALVEN 2014-15 SARJAAN VOI ILMOITTAUTUA 1.10. - 30.10. MUKAAN MAHTUU 20 JOUKKUETTA.

Talvellakin voi pelata futista saliolosuhteissa esim. käsipallomaaleihin. Pelit pelataan ilmoittautumisten perusteella laaditun otteluohjelman mukaan osaturnauksina 6.12. - 14.3 välisenä aikana.

Pelitapa tasosarjoissa:
Joukkueille järjestetään viisi pelikertaa, joissa pelataan 4 joukkueen tasolohkoissa yksinkertainen sarja. Peliaika on 18 min. ja joukkueet pelaavat kukin siis 3 ottelua noin 2 tunnin pelikerran aikana.  Joukkueet voivat ilmoittautuessaan arvioida tasoaan, mutta sarjamuoto takaa ottelujen tasoittumisen sarjan aikana joukkueiden siirtyessä tasolohkosta toiseen ("ylös" tai "alas"), eri pelikertojen tulosten mukaan.

Osallistumismaksu:
Futsal-pallon, salivuokrat, erotuomaripalkkion (8 €/ottelu) yms. kulut kattava osallistumismaksu on 330 €. Osallistumisen voi maksaa myös Smartum- , Virike- tai Tyky-seteleillä. Joukkueille tulee 5 pelikertaa (15 ottelua) sarjan aikana.

Mikäli joukkue peruu osallistumisensa sarjaan ennen lohkojaon tekemistä, luopumismaksu on sama kuin sarjamaksu. Lohkojaon tekemisen jälkeen luopumismaksu on kolminkertaisen sarjamaksun suuruinen

Palkinnot:
Eri tasojen voittajille mitalit ja kaikkien joukkueiden kesken arvottava Viking Line-risteily koko joukkueelle (12 pelaajaa) A-lohkon voittaja saa halutessaan maksuttoman osallistumisen seuraavan kauden Hotsal-sarjaan.

Tiedustelut:  mari.jappila(a)palloliitto.fi