Huuhkajat kiittämässä katsojia Montenegro-voiton jälkeen.

NÄHDÄÄN OLYMPIASTADIONILLA!

Huuhkajien UEFA Nations Leaguen lipunmyynti

Lue lisää lipunmyynnin aikatauluista ja lippujen hinnoittelusta alempaa tältä sivulta kohdasta "Lisätietoa lipunmyynnistä!" Pääset ostamaan kausikortteja alempaa tältä sivulta sähköpostitse toimitetulla etuostokoodillasi.

Kausikorttimyynti ON ALKANUT Maajoukkuekirjeen tilaajien etuosto-oikeudella – Voit vielä tilata Maajoukkuekirjeen ja saada etuosto-oikeuden!

Huuhkajat palaa kotiyleisön eteen yli puolen vuoden tauon jälkeen, kun Suomi kohtaa syksyllä alkavan UEFA Nations Leaguen B2-lohkon jännitysnäytelmissä Englannin, Irlannin ja Kreikan Helsingin Olympiastadionilla. Vuonna 2023 Huuhkajien kotiotteluiden yleisökeskiarvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemaan 31 406, Stadionin täyttöasteen ollessa 97 %. Tervetuloa luomaan yhdessä Olympiastadionille Suomen parasta tunnelmaa myös vuonna 2024!

Kausikortilla varmistat Olympiastadionin parhaat paikat syksyn halutuimpiin tapahtumiin ja näet Huuhkajien kaikki kolme Nations Leaguen kotiottelua Irlantia, Englantia ja Kreikkaa vastaan alkaen VAIN 76 €!

--

Muista myös Helmareiden kesän huipputärkeät EM-karsintaottelut Tampereella Hollantia (TI 4.6.) ja Turussa Norjaa (PE 12.7.) vastaan! LIPUT TÄSTÄ!

Voit tilata Maajoukkuekirjeen myös käynnissä olevan kausikorttien etuosto-oikeuden aikana ja saat automaattisesti sähköpostiisi ohjeet etuosto-oikeuden hyödyntämiseen. Tilaa maksuton Maajoukkuekirje alta!

HUOM! Maajoukkuekirjeen tilaajat, sekä Maajoukkuekirjeen tilanneet pelipassilaiset/Pelipaikkaan merkityt toimihenkilöt saavat sähköpostitse toimitetulla etuosto-oikeuskoodilla myös alennusta Huuhkajien ottelulipuista ja kausikorteista. Lue lisää kohdasta "Maajoukkuekirjeen tilaajien ja pelipassilaisten/toimihenkilöiden alennukset".

Huuhkaijen UEFA Nations Leaguen kotiottelut pelataan Olympiastadionilla!

Lisätietoa lipunmyynnistä!

OSTA LIPUT HUUHKAJIEN OTTELUIHIN!

Jos sinulla on ongelmia lippujen ostamisessa tältä sivulta, suosittelemme koittamaan lippujen ostamista tästä linkistä!

Sisältöä ei voida näyttää sillä seuranta on estetty

Voimme näyttää sisällön mikäli muutat seurantaasetuksia

Liput maajoukkuiden otteluihin

Liput

Tältä sivulta löydät tietoa maaotteluiden lipunmyynnistä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä