2.3.2019 (Koko päivä)
,
Porvoo

Porvoon Akilleksen Futsalturnaus harrastejoukkueille

Akilleksen vuosittainen futsalturnaus pelataan maaliskuun alussa. Turnaus on, muutamin poikkeuksin, kts. alla, avoin kaikille futsalista kiinnostuneille. On siis korkea aika kasata joukkue, vaikka duuniporukka, ja ilmoittautua mukaan.
16 nopeinta joukkuetta pääsee ottamaan mittaa toisistaan. Turnaus pelataan lauantaina 2.3.2018, klo 8-24.Tarkka aikataulu selviää kun tiedämme lopullisen osallistujamäärän. Varmistakaa paikkanne ja ilmoittautukaa heti. Ilmoittautuminen tapahtuu helpoimmin alla olevaan sähköpostiosoitteeseen. Ilmoittautuminen päättyy perjantaina 22.2 . Osallistumismaksu on 150 euroa ja osallistujamäärän rajallisuuden vuoksi 16 ensimmäistä maksanutta otetaan mukaan. Maksu tapahtuu tilille FI47 4050 1010 0058 57, Akilles jalkapallo.
Osallistumisrajoitukset:
- rekisteröityneitä pelaajia saa olla enintään kaksi jotka vuonna 2018 ovat pelanneet jalkapalloa kolmosessa tai ylemmällä sarjatasolla.
- joukkueessa saa olla korkeintaan 14 pelaajaa.
Turnauksessa ensin lohlovaihe jonka jälkeen lohkojen parhaat (8 joukkuetta) pelaavat loppusarjan cup-muotoisena. Jokaiselle joukkueelle taataan vähintään 3 ottelua. Otteluiden kesto 1x25 min.
Turnauksessa noudatetaa Suomen Palloliiton futsalsääntöjä (www.futsal.fi/saannot_ja_maaraykset
Lisätietoja:
mvonschoultz@gmail.com, puh/tel 040-9005500
Tervetuloa!

Voit olla kiinnostunut myös näistä

23.2

JäPS talviturnaukset 2018-2019

Järvenpää
1.3 - 3.3

FC Kuusysin T12 joukkue toivottaa kaikki tervetulleiksi vuonna 2007 syntyneiden tyttöjen turnaukseen Pajulahteen.

(Koko päivä)
2.3

JäPS talviturnaukset 2018-20109

Järvenpää
8.3 - 10.3

FC Kuusysin T2005-joukkue toivottaa kaikki tervetulleiksi vuonna 2005 syntyneiden tyttöjen turnaukseen Pajulahteen.

(Koko päivä)