Regions' Cup info

SUOMEN REGIONS’ CUP 2019

OSALLISTUMISOIKEUS
Kilpailuun voivat osallistua Palloliiton jäsenseurojen aikuisten joukkueet, jotka osallistuvat piirien viralliseen kilpailutoimintaan eli joukkueet, jotka pelaavat Kolmosessa tai alemmassa sarjassa. JKKI-joukkueet tai yhteisjoukkueet eivät voi osallistua kilpailuun.

PALKINNOT
Suomen Regions’ Cupin voittaja saa 5000€ palkintorahaa ja hävinnyt finaalijoukkue 1000€. Lisäksi voittaja saa paikan UEFA Regions' Cupiin kesälle 2020. Molemmat Regions’ Cupin finalistit ovat oikeutettuja osallistumaan seuraavan kalenterivuoden aikana pelattavaan Suomen Cupiin (16 joukkueen vaihe). Regions' Cupin finaalin pelipaikka päätetään myöhemmin.

Euroopan jalkapalloliitto (UEFA) järjestää toistaiseksi kansainvälisen kilpailunsa (UEFA Regions' Cup) kahden vuoden välein parillisina vuosina, ja kansallinen palkitsemisjärjestelmä on suunniteltu tämän rytmin mukaan. Lähtökohtana Suomen Regions' Cupin kilpailun läpiviemiseen ja palkitsemiseen pidetään säännöllisyyttä ja valmiutta tarvittaessa reagoida muutoksiin UEFA:n suunnalta.

Palkitsemisen perustana on kansainvälinen kilpailukalenteri. Näin kansainvälisen kilpailun Suomen osallistuja pystytään määrittelemään jo edeltävänä syksynä, ja seura pystyy valmistautumaan kauteen tiedostaen osallistumisensa UEFA Regions' Cupiin seuraavalla kilpailukaudella. Palkitsemiset vaihtuvat vuorovuosin, jättäen mahdollisuuden samansisältöiseen palkitsemiseen vuosittain, mikäli UEFA päättää muuttaa oman kilpailunsa jokavuotiseksi. Seura, joka osallistuu Suomen edustajana UEFA Regions' Cupiin, saa rahalista tukea osallistuakseen kansainvälisiin peleihin myös UEFA:lta. Tarkemmat summat vahvistuvat myöhemmin. Perinteisesti UEFA:n korvaus on kattanut matkakustannukset.

Piirit määrittelevät ja tiedottavat itsenäisesti mahdolliset omat piirikohtaiset palkintonsa (esim. pisimmälle edennyt joukkue alimmasta sarjatasosta tmv).

Kilpailumääräysten mukaisesti, Regions' Cupissa on käytössä SK-pelaajasääntö niiden joukkueiden kohdalla, joiden piirinsarjaa ko. sääntö myös koskee.

ILMOITTAUTUMINEN
Ilmoittautumisaikaa on jatkettu ja kilpailuun on ilmottauduttava viimeistään keskiviikkona 6.2.2019.

Osallistuminen on vahvistettu vasta kun osallistumismaksu on maksettu. Ilmoittautuminen seuran Taso-pääkäyttäjän henkilökohtaisella tunnuksella (pallo-id ja salasana).

7.1.2019 Tasoon kirjautuminen muuttui henkilökohtaisella pallo-id:llä ja salasanalla tehtäväksi siten, että enää vanhalla seuratunnuksella tai jalkapallon joukkuetunnuksella ei pysty kirjautumaan, vaan kirjautujan on luotava oma salasana Pallo-id:lleen. Kunkin seuran Tason pääkäyttäjän tulee varmistua, että hän on rekisteröitynyt Pelipaikassa seuran toimihenkilöksi ja että hänet on merkitty Tasossa pääkäyttäjäksi. Tarvittaessa seuraa pyydetään olemaan yhteydessä piiriinsä tältä osin.

Lisätietoja muutoksesta:

ILMOITTAUTUMISOHJEET:
OHJE REGIONS’ CUPIN ILMOITTAUTUMISEEN

REGIONS' CUPIN SÄÄNNÖT 2019

Osallistumismaksu on 110 euroa/joukkue.

Kilpailukalenteri:

Pelattava viimeistään Arvonta
1. kierros 31.3.2019 8.2.2019
2. kierros 5.5.2019 2.4.2019
3. kierros 2.6.2019 7.5.2019
4. kierros 7.7.2019 4.6.2019
Puolivälierät 4.8.2019 9.7.2019
Välierät 1.9.2019 6.8.2019
Finaali 28.9.2019 (pelipaikka päätetään myöhemmin) 6.8.2019 (koti-vieras)

Lisätiedot:
Lasse Tirri