Arvaa ketkä etenevät varsinaiseen cup-vaiheeseen 2019

Cup aloitetaan tammikuussa erillisinä Veikkausliigajoukkueiden ja Ykkösen joukkueiden lohkomuotoisina karsintoina. Lisäksi täysin uutena kilpailuna pelataan Kakkosen Cup, joka toimii myös väylänä Suomen Cupin varsinaiseen cup-vaiheeseen. Veikkausliigajoukkueiden karsinnoista cup-vaiheeseen etenee molempien lohkojen neljä parasta joukkuetta ja Ykkösen joukkueiden karsinnoista puolestaan molempien lohkojen kaksi parasta joukkuetta. Myös Kakkosen Cupin finalistit lunastavat paikkansa Suomen Cupiin.

Arvaa mitkä 14 joukkuetta etenevät lohkovaiheesta ja Kakkosen Cupista varsinaiseen cup-vaiheeseen! Kaikkien arvanneiden kesken arvotaan 50 euron lahjakortti Maajoukkueen verkkokauppaan. Osallistumisaikaa on pe 18.1. klo 18.30 asti.

Mikäli haluat osallistua Maajoukkueen verkkokaupan 50 € lahjakortin arvontaan, jätä alle sähköpostiosoitteesi. Voit myös liittyä maajoukkueiden ja kotimaisten jalkapallosarjojen sähköisen kuukausikirjeen vastaanottajaksi, ja saat mm. alennusta Huuhkajien ottelulipuista ja fanituotteista! Osallistumalla arvontaan hyväksyt viralliset säännöt.

Suomen Palloliitto käsittelee henkilötietojasi tietosuojaselosteensa mukaisesti. Suoramarkkinointilupa on milloin tahansa peruutettavissa.