Helmarit marssi kentälle EM-avauksessa Espanjaa vastaan.

KOHTI EM-LOPPUTURNAUSTA 2025!

Lipunmyynti Helmareiden ottelutapahtumiin!

Tavoitteena EM-kisapaikka ja kolme LOPPUUNMYYTYÄ kotiottelutapahtumaa! Lipunmyynti Helmareiden Italia-otteluun on nyt käynnissä. Skrollaa alaspäin lipunmyyntiin ja VARMISTA PAIKKASI NYT!

OSTA LIPUT HELMAREIDEN KOTIOTTELUTAPAHTUMIIN HELSINGISSÄ, TAMPEREELLA JA TURUSSA!

Helmarit pelaa kevään EM-karsintojen A1-lohkossa, jossa se kohtaa Euroopan huippumaihin lukeutuvat Hollannin, Italian ja Norjan! Italia-ottelun lipunmyynti on nyt käynnissä. Hollanti- ja Norja-otteluihin liput tulevat myyntiin TO 4.4. klo 15.00.

SUPERSANKARIT HELSINGISSÄ, TAMPEREELLA JA TURUSSA! Helmarit voitti viime syksynä pelatussa Nations Leaguessa B-liigan lohkonsa ja nousi A-liigaan. EM-karsintojen A-liigan lohkovoittajat ja -kakkoset saavat suoran kisapaikan Sveitsissä kesällä 2025 pelattavaan EM-lopputurnaukseen. Lohkokolmoset ja -neloset pelaavat kisapaikasta jatkokarsinnoissa.

HUOM! Pelipassilaiset ja Maajoukkuekirjeen tilaajat saavat alennusta Helmareiden ottelulipuista. Tarkista alennuskoodisi viimeisimmästä uutiskirjeestä.

Helmareiden otteluohjelma EM-karsinnoissa.

Lisätietoa lipunmyynnistä!

OSTA LIPUT HELMAREIDEN OTTELUIHIN!

Jos sinulla on ongelmia lippujen ostamisessa tältä sivulta, suosittelemme koittamaan lippujen ostamista tästä linkistä!

Sisältöä ei voida näyttää sillä seuranta on estetty

Voimme näyttää sisällön mikäli muutat seurantaasetuksia

Liput maajoukkuiden otteluihin

Liput

Tältä sivulta löydät tietoa maaotteluiden lipunmyynnistä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä