Maratontaulukko

Suomen Palloliitto aloitti nuorten kansallinen futsalkilpailun U20 Futsal-Liigan kaudella 2014 - 2015.  Sarja perustettiin täyttämään seuroista tullutta kysyntää sellaisen kilpailun luomiseksi, jossa voitiin peluuttaa pelaajia, joita ei vielä voitu ottaa edustusjoukkueen mukaan, mutta jotka olivat ylittäneet nuorten kilpailujen ikärajan. Tuolloin pelattiin kahdessa maantieteellisessä lohkossa, joista kummastakiin kaksi parasta pääsi lopputurnaukseen. Lopputurnausjoukkueet pelasivat ensin semifinaalit ja sen jälkeen voittajat finaalin ja hävinneet pronssiottelun.Historian ensimmäisessä finaalissa FC-88 Kemi voitti EPS/Pantterit.

Tämän ensimmäisen kauden jälkeen kilpailua jatkettiin saman ikäluokan pelaajilla, jolloin pelaajien pysyminen lajin parissa varmistettiin.  EPS luopui sarjapaikastaan, joka myönnettiin GFT:lle ja EPS:n tavoin teki Leki-futis, jonka sarjapaikka myönnettiin Sääksjärven Loiskeelle. FC YPA pelasi seuran nimellä kaudella 2014-15, mutta muutti joukkueen nimeksi seuraavalle kaudelle Sievi Futsal. Kauden 2016-17 alla FC YPA luopui sarjapaikastaan, sen pelaajat siirtyivät Jokilaaksojen futsalin tuki ry:hyn, joka jatkoi näillä pelaajilla sarjassa nimellä Sievi FS - sen vuoksi kummankin seuran joukkueet lasketaan samaksi joukkueeksi maratontaulukossa.

Tähän maratontaulukkoon on koottu kaikkien kaudella 2014 - 2015 U20 Futsal-Liigassa ja sen jälkeen U21 Futsal-Liigassa pelanneiden joukkueiden ottelut runkosarjojen osalta.

Lihavoidulla merkityt joukkueet pelaavat kaudella 2018 - 2019 U21 Futsal-Liigassa!
Päivitetty 7.11.2018

Joukkueet Kaudet Ottelut Voitot Tasap. Häviöt Maalit Pisteet
1. FC-88 Kemi 4 38 29 3 6 208 - 110 90
2. Golden Futsal Team (GFT), Espoo 3 28 20 4 4 181 - 90 61