Alueturnaus 2019

TYTTÖJEN 9. ALUETURNAUS PELATaan 24. - 27.4.2019 EERIKKILÄN URHEILUOPISTOLLA

Turnauksessa on mukana kuusi aluejoukkuetta (Etelä 1, Etelä 2, Länsi, Itä, Pohjoinen ja Keski). Jokainen joukkue pelaa turnauksessa kolme ottelua etukäteen laaditun otteluohjelman mukaisesti. Ottelut pelataan keskiviikkona (24.4.), perjantaina (26.4.) ja lauantaina (27.4.). Turnaukseen saavat osallistua 1.1.2003 ja sen jälkeen syntyneet pelaajat.

Pisteitä laskettaessa molemmat puoliajat katsotaan omiksi otteluikseen. Puoliajan voittaja saa kolme pistettä, tasan pelattaessa molemmat joukkueet saavat yhden pisteen ja puoliajan hävinnyt joukkue ei saa pisteitä. Joukkue saattaa siis saada ottelusta maksimissaan kuusi pistettä voittamalla molemmat puoliajat. Puoliajan kesto on 35 minuuttia.

Turnaukseen saavat osallistua 1.1.2003 ja sen jälkeen syntyneet pelaajat. Aluevalmentajat ovat valinneet joukkueisiinsa 16 kenttäpelaajaa. Palloliiton maalivahtivalmentajat ovat valinneet turnaukseen lisäksi 7 maalivahtia. Maalivahdit pelaavat maalivahtivalmentajien nimeämissä joukkueissa. Turnauksen päätteeksi palkitaan paras joukkue, paras pelaaja, sekä All Stars -pelaajat.

Alueturnauksen kaikki ottelut näkyvät suorana lähetyksenä HUU-TV:ssä!

ALUETURNAUKSEN TULOSPALVELU

Otteluohjelma