Kaakkois-Suomen piiri

Tulospalvelu

Kaudesta 2015 lähtien Kaakkois-Suomen piirin otteluiden tulospalvelu toimii Taso kilpailujärjestelmässä. Tulospalveluun pääset sivun vasemman laidan linkeistä.

Pääset otteluohjelmiin ja ottelutuloksiin vasemmalla olevasta valikosta. Valikossa on erikseen omilla linkeillään Palloliiton valtakunnalliset sarjat, piirin live-seurannassa olevat sarjat sekä piirin täydellinen tulospalvelu. Kaikissa liiton ja piirin sarjoissa käytetään tästä kaudesta alkaen ns. sähköistä pöytäkirjaa, joka automaattisesti hyväksymisen jälkeen päivittyy Taso-järjestelmään.

ALUEELLISTEN SARJOJEN TULOSPALVELU:

Osassa alueellisista sarjoista, joissa pelaa myös Kaakkois-Suomen joukkueita on edelleen käytössä ResultCode tulospalvelujärjestelmä. Joissakin näistä sarjoista käytetään myös sähköistä pöytäkirjaa. Ko. sarjoissa pelaavat Kaakkois-Suomen piirin joukkueet ovat saaneet ohjeet järjestelmän käytöstä ja tunnukset järjestelmään.

ResultCode järjestelmään pääset tästä >>

ResultCoden sähköisen pöytäkirjan täyttöohjeet

ARKISTO KAUDET 2012-2014
Kausina 2012-2014 Kaakkois-Suomen piirin otteluiden tulospalvelu toimi PalloVerkossa, yhdessä liiton sarjojen kanssa.

Palloverkon tulospalvelujärjestelmään >>

Etsiessäsi tulospalvelusivulta piirin otteluita, valitse ensimmäiseksi "Järjestäjä"-kohdasta "SPL Kaakkois-Suomi", valitse seuraavasta valikosta ikäluokka ja paina "Hae" ja lopuksi valitse oikealle avautuvasta luettelosta haluamasi sarja/lohko.