VJS hakee kokopäiväistä palvelupäällikköä

• Seuratoiminta

Vantaan Jalkapalloseura VJS on yksi Suomen suurimmista jalkapalloseuroista, ja toiminnassa on mukana jo yli 1800 pelaajaa. VJS hakee nyt palvelupäällikköä kokopäiväiseen työsuhteeseen.

Henkilömuutosten myötä VJS sai mahdollisuuden uudistaa organisaatiotaan vastaamaan entistä paremmin niihin haasteisiin, jotka ovat päällimmäisinä seuran kehittymisen tiellä. Marko Kolsin tyhjäksi jättämälle tontille haetaan avoimella haulla palvelupäällikköä, joka ottaa vastuulleen jalkapalloliikunnan toiminnot sekä tapahtuma- ja turnaustoiminnot.

– Turnaukset, tapahtumat ja erityisesti jalkapalloliikunnan toiminnot näyttelevät seuran kokonaisuuden ja menestyksekkään tulevaisuuden kannalta erittäin merkittävää roolia, mutta Hilu Pelanderin keväällä 2018 tapahtuneen lähdön jälkeen näistä toiminnoista ei ole päätoimisesti vastannut ketään. Näemme näiden kokonaisuuksien hallinnan ja kehittämisen olevan avainasemassa, jotta pystymme ottamaan seuraavia askeleita urheilutoiminnan kehittämisessä, joten siksi päädyimme avaamaan haun uuteen palvelupäällikön pestiin.

- Tehtäväkenttä on kiinnostava ja kuten sanottua, merkittävässä roolissa seuran kehittämisessä, joten uusi VJS-ammattilainen pääsee heti vaikuttamaan merkittävällä tavalla seuran tulevaisuuteen. Pitkällä tähtäimellä haluamme luonnollisesti edelleen kehittää valmennusta ja urheilutoimintaa kokonaisuutena, ja tällä rekrytoinnilla tavoittelemme sen mahdollistamista, kertoo seuran toiminnanjohtaja Kim Ekroos.

Haku avataan 27.11. ja se jatkuu 10.12. saakka. Hakuprosessissa halutaan edetä nopeasti, sillä tavoitteena on saada uusi henkilö seuraan viimeistään helmikuun alussa.

– Tavoiteaikataulu on tiukka, mutta jotta uudella henkilöllä on mahdollisuus vaikuttaa jo tulevaan kauteen, haluamme edetä prosessissa nopeasti. Uskomme myös seuran ja tehtävän olevan niin houkuttelevan, että se herättää kiinnostusta laajalla skaalalla, Ekroos päättää.

Tarkemmat tiedot avoimesta hausta ja hakuajasta löydät VJS:n verkkosivuilta >>