Vihreä Kortti Jakoon!

SPL Vaasan piirin seuroille / joukkueille!

Kesän 2018 pelikausi on käynnistynyt,  Leikkimaailman ikäluokkien osaltakin pian pelataan!

Tavoitteena on jakaa jokaisessa Leikkimaailman ikäluokan ottelussa Vihreitä kortteja (1 kpl/joukkue). Myös seurojen järjestämissä turnauksissa! Piiritoimistolta voi hakea/tilata Vihreitä Kortteja lisää seurojen toimistoille. Tarvittaessa lähetämme myös suoraan piirisarjan turnauksen järjestävälle joukkueelle/seuralle!

Ottelun jälkeen Vihreän kortin pelaajille antaa (kortti jää omaksi!) pelinohjaaja/tuomari; seurat(joukkueet) vastaavat, että Vihreitä kortteja on pelitapahtumissa tarpeeksi!

Joukkueenjohtajille; muistattehan myös ilmoittaa joukkueesi Vihreän kortin saaneiden pelaajien yhteystiedot (alla olevan Palloliiton nettilomakkeen kautta!)

Vihreän kortin saaneille palkintoja
    Helsingin Sanomat ja Palloliitto arpovat lasten otteluissa vihreän kortin saaneiden pelaajien kesken palkintoja. Joka kuukausi arvotaan vihreän kortin pelaaja, joka saa palkinnoksi Suomen maajoukkueen pelipaidan ja Fair Play -kaulaliinan.  Lisäksi vuosittain järjestetään  maaotteluiden yhteydessä Junnu VIP -tapahtumia, joihin kutsutaan osa vihreän kortin saaneista pelaajista.

Vihreän kortin tilaukset:
    Sami Nikkola, nuorisopäällikkö