Veli-Matti Yli-Rinne Seurojen Palloliiton kehityspäälliköksi

Seurojen Palloliitto -kehityshanke etenee henkilövalintojen osalta, ja kahden vuoden määräaikaiseen kehityspäällikön tehtävään on valittu Veli-Matti Yli-Rinne

Yli-Rinne on toiminut pitkään Vantaan Jalkapalloseuran toiminnanjohtajana ja tuntee suomalaisten seurojen tarpeet ja toimintakentän. Hän aloittaa tehtävässään 17. syyskuuta.

Kehityspäällikkönä Yli-Rinteen vastuulla on varmistaa seuranäkökulman toteutuminen Seurojen Palloliitto -hankkeen palveluorganisaation uudistuksessa.

- On kunnia-asia päästä työskentelemään seurojen puolesta. Seurojen Palloliitto -hanke on hieno mahdollisuus luoda ketterä organisaatio, joka palvelee erilaisin tavoittein toimivia seuroja. Olen todella innostunut mahdollisuudesta.

- Viisaus löytyy seuroista, ja meidän tulee kehittää kykyämme kuulla ja tunnistaa niiden kasvun ja kehityksen tarpeet, Yli-Rinne sanoo.

Kehityspäällikkö työskentelee suorassa vuorovaikutuksessa seurojen kanssa.

- Olen erittäin tyytyväinen, että saimme tehtävään kokeneen seuratyön asiantuntijan, jolla on uskallusta ja näyttöjä haastaa perinteisiä toimintatapoja. Seurojen Palloliitto -hanke on rohkea ja ennakkoluuloton mahdollisuus muutokseen, joten tarvitsemme samanhenkisiä ihmisiä edistämään prosessia, pääsihteeri Marco Casagrande sanoo.

Lisäksi sisäisen ilmoittautumismenettelyn kautta Palloliiton IT-päälliköksi on valittu Jan Lodenius, talouspäälliköksi Jonna Vaarnanen ja tapahtumapäälliköksi Kalle Marttinen.

Huippujalkapallopäälliköiden, valtakunnallisen- ja etelän koulutuspäällikön sekä neljän aluepäällikön osalta rekrytointiprosessit ovat toistaiseksi kesken.

• Palloliitto
    • seurojenpalloliitto