Uudenmaan piirin syyskokous 2017 pidetty

• Seuratoiminta
  • Alueuutiset

Suomen Palloliiton Uudenmaan piirin syyskokous 2017

Suomen Palloliiton Uudenmaan piirin vuosikokous pidettiin 15.11.2016 Tuusulassa. Kokouksessa oli edustettuina 46 (151) seuraa, joiden edustama yhteinen äänimäärä oli 543 (1097) ääntä. Kokouksen puheenjohtajana toimi Raine Nieminen Keravalta.

Ennen kokouksen alkua kunnioitettiin Palloliiton puheenjohtajan Pertti Alajan ja piirin kunniapuheenjohtajan Eino Jokisen muistoa hiljaisella hetkellä.

Kokouksen aluksi palkittiin vuoden 2017 ansioituneita.

VUODEN PELAAJA:
Anna Auvinen, FC Honka (kuvassa)
VUODEN VALMENTAJA
Toni Korkeakunnas, FC Lahti
VUODEN SEURA
FC Honka ry, Espoo
VUODEN EROTUOMARI:
Tuukka Hannukkala, Keski-Uudenmaan jalkapalloerotuomarikerho KUJEK ry

Piirin kultainen ansiomerkki:
Harrastemanageri Ulla Kaasinen, SPL Uusimaa

Piirihallituksessa oli erovuorossa neljä jäsentä. Äänestyksen jälkeen piirihallitukseen valittiin toimikaudelle 2018-19 seuraavat henkilöt (varahenkilö):

Hilkka Pelander, Vantaan Jalkapalloseura ry (Riikka Korhonen, Kyrkslätts Idrottsförening r.f.)

Risto Luomanen, FC Lahti ry (Mika Miettinen, Espoon Palloseuran jalkapallo ry)

Seppo Koivuporras, Masalan Kisa ry (Kim Lück, Lohjan Pallo ry)

Peter Haglund, Ekenäs Idrottsförening r.f. (Raimo Konkola, FC Honka ry)

Kokous hyväksyi vuoden 2018 toimintasuunnitelman ja talousarvion. Toimintasuunnitelma perustuu suomalaisen jalkapallon yhteiseen strategiaan vuosille 2016-20. Taloudellisen tuloksen vuodelle 2018 arvioidaan olevan -70 433 €. Kokonaisvarainkäyttö on noin 2,3 M€. Rekisteröityjä pelaajia arvioidaan olevan ensi vuoden aikana noin 36 000.

Lisätietoja: piirijohtaja Matti Räisänen +358 50 522 3696

• Uusimaa