1.11.2018 klo 09.29

Uudenmaan piirin hallitusehdokkaat julki

Avoimuus ja julkisuus pääosassa hallitusvalinnoissa

Suomen Palloliiton Uudenmaan piirin hallitus päätti pyytää henkilöitä, jotka ovat halukkaita asettumaan ehdolle piirihallitukseen jäseniksi tai puheenjohtajistoon syyskokousessa 2018, ilmoittutumaan etukäteen. Etukäteisilmoittautumisella saadaan valintaprosessia avoimemmaksi ja jäsenistöllä on aikaa valmistautua valintaan sekä halutetessaan haastatella ehdokkaita heidän kannoistaan ajankohtaisiin asioihin. Pyyntö ilmoittautua ehdolle lähetettiin etukäteen kaikille jäsenseuroille.

Piirihallituksesta ovat erovuorossa neljä jäsentä ja kummatkin puheejohtajat.  Määräaikaan mennessä halukkaita ilmoittautui seitsemän henkilöä, joista viisi on nykyisiä jäseniä ja kaksi uutta. Alla ehdokkaat aakkosjärjestyksessä.

Tuleva toimintavuosi on Uudenmaan piirin viimeinen varsinainen toimintavuosi ja operatiivinen toiminta sekä henkilöstö siirtyvät Suomen Palloliitto ry:n alaisuuteen liikkeenluovutuksella 1.9.2019. Tulevissa kokouksissa tehdään asiaan littyviä päätöksiä.

Etunimi Sukunimi Seura Tehtävä CV
Bergman Mikko PKKU Puheenjohtajisto CV
Jylhä Juha TiPS Hallitusjäsen CV
Koskenvesa Anssi FC Espoo Hallitusjäsen CV