U15-tyttöjen avaus Hong Kongia vastaan

• Maajoukkueet

U15-tytöt jatkaa Malesiassa pelattavaa UEFA FAM -turnausta tiiviillä tahdilla. Jo perjantaina aamuyöstä vastassa on Hong Kong.

Suomi kukisti torstaina emäntämaa Malesian murskaluvuin 15-0 ja toinen koitos on edessä jo perjantaina heti aamusta. Ottelu Hong Kongia vastaan alkaa jo kello 9.00 paikallista aikaa (kello 4.00 Suomen aikaa).

Päävalmentaja Jonne Kunnas odotetusti kierrättää joukkuetta mahdollisimman paljon ja torstain ottelun vaihdossa aloittaneet pelaajat ovat perjantaiaamun kamppailussa kaikki avauskokoonpanossa. Suomen johdattaa kapteenina kentälle Aura Nyholm.

Ottelua Kuala Lumpurissa voi seurata suorana lähetyksenä Malesian liiton suoran lähetyksen kautta >>
Palloliitto ei vastaa ulkoisen lähetyslinkin toimivuudesta tai lähetyksen näkymisestä Suomessa.

Suomen avaus:
1 Pihla Niinistö