Työpaikkoja jalkapallosta – oletko sinä etsimämme osaaja?

• Jalkapalloharrastus

Suomen Palloliitto on käynnistämässä yhteistyökumppani Kukunori Ry:n kanssa kävelyjalkapalloa Suomessa. Kävelyjalkapallolla on vahva pohja Brittein saarilla mm. ikäihmisten liikuntamuotona.

Toiminta on osa Suomen Palloliiton Grassroots-toimintaa. Jalkapalloa Jokaiselle - kävelyjalkapallon kautta mahdollistamme ja kehitämme seuratoimintaa Palloliiton mission mukaisesti.

Työpaikkailmoitukset >>

Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus STEA on myöntänyt kolmevuotisen (2018-2020) rahoituksen hankkeeseen, jossa käynnistetään kävelyfutistoimintaa  mm. mielenterveys- ja päihdekuntoutujille, hanketta toteutetaan yhteistyössä Suomen Palloliiton ja paikallisten seurojen, Kukunorin jäsenjärjestöjen sekä sosiaalipsykiatristen yhdistysten kanssa.

Hankkeen tavoitteena on lisätä ikäihmisten ja mielenterveystoipujien liikuntamahdollisuuksia sekä madaltaa kynnystä osallistua harrastus- ja seuratoimintaan. Lisäksi hanke kouluttaa ja tuottaa materiaalia kävelyfutiksen juurruttamiseksi osaksi urheiluseurojen perustoimintaa.

Kukunori ry on vuonna 2012 perustettu mielenterveystoipujien ja kulttuurialan ammattilaisten kattojärjestö, jonka tarkoituksena on mielenterveystoipujien ja kehitysvammaisten henkilöiden kulttuuritoiminnan edistäminen.

Lisätietoja:
Lasse Keski-Loppi