Tutustu päivitettyihin tietosuojaselosteisiin

Päivitetyistä tietosuojaselosteista voit lukea mitä henkilötietoja käsittelemme ja mihin käyttötarkoituksiin, kuka tietojasi käsittelee, sekä miten huomioimme tietosuojan ja rekisteröityjen oikeudet toiminnassamme.

Henkilörekisterin tietosuojaselosteesta voit lukea Suomen Palloliiton henkilörekisteriin tallennettavien tietojen käsittelystä. Palloliiton alaiseen urheilutoimintaan osallistuvalta henkilöltä edellytetään kalenterivuosittain voimassa olevaa rekisteröintiä. Henkilörekisterissä käsittellään pelipassilaisten ja rekisteröityneiden erotuomareiden sekä toimihenkilöiden henkilötietoja ensisijaisesti jalkapallon harrastamiseen ja pelaamiseen, sekä jalkapallon parissa toimimiseen liittyvien tehtävien toteuttamisen mahdollistamiseksi.

Asiakastietojen tietosuojaselosteesta saat tietoa Suomen Palloliiton asiakastietojen käsittelyn tavoista. Asiakastiedoilla tarkoitetaan kaikissa kaupallisissa yhteyksissä käsiteltyjä tietoja, kuten verkkokaupan tilausten, maaotteluiden lippujen tai kausikorttien oston yhteydessä käsiteltyjä tietoja, sekä esimerkiksi erinäisissä viestintäyhteyksissä (kuten Palloliiton sosiaalisen median kanavat, verkkosivut sekä sähköpostilistalle liittyneet) käsiteltyjä tietoja.

• Itä-Suomi