Tulkaa mukaan Kannusta mua -kampanjaan!

• Seuratoiminta

Jalkapalloperheen yhteisen hyvän ilmapiirin Kannusta mua -kampanja tulee taas 6.5.-16.6.2019!

Positiivinen ilmapiiri on äärimmäisen tärkeä osa lasten harrastusta ja meillä jokaisella on vastuu sen vahvistamisesta. Kannusta mua -kampanjan tavoitteena on mm. lisätä keskustelua hyvän ilmapiirin tärkeydestä ja muuttaa ajatusmaailmaa kannustavampaan suuntaan. Kampanjan pääpaino on tuoda esiin positiivista toimintaa.

Kannusta mua -kampanjaan voivat osallistua seurat, joukkueet ja turnaukset, yksittäiset pelaajat, vanhemmat, tuomarit – ihan kaikki, jotka kokevat, että hyvä fiilis ja käytös ovat teemoja, joita haluaa tukea. Kampanjaan voi ilmoittautua helposti mukaan täällä. Viime vuonna kampanjassa oli mukana huimat yli 130 futisyhteisöä ja -tapahtumaa. Tehdään yhdessä ennätys tänä vuonna! Ilmoittautuneiden kesken arvomme Suomen maajoukkueen fanikamaa.

Miten osallistua

Tapoja osallistua on monia! Alla olevilla ohjeilla pääsee hyvin alkuun ja jos oikein innostuu, niin täältä löytyy valmiita materiaaleja, joita voi hyödyntää seuran tapahtumissa ja nostaa näin tärkeää teemaa esiin. Samalla kampanja on mainio tapa tehdä tutuksi iloista junnufutista ja hyvää toimintaa, jota futiskentillä pyörii illasta toiseen. Jokainen saa luoda oman tapansa osallistua ja levittää siten hyvää futisfiilistä!

Kampanja löytyy somessa Instagramissa @kannustamua sekä Facebookissa @Futisperhe. Kannattaa käyttää julkaisuissa hashtagia #kannustamua, jolloin osallistuu samalla viikkokilpailuihin.

Tervetuloa mukaan kampanjaamme – tehdään tämä yhdessä!