TULE EROTUOMARIKSI, hae Vaasan piirin erotuomarin peruskurssille

Peruskurssit

Erotuomarin ura alkaa peruskurssista, joka Vaasan piirissä järjestetään keväisin erotuomarikerhoissa. Peruskurssiin kuuluvat teoreettinen opetus ja kenttäkoulutus sekä mahdollisuuksien mukaan järjestetty koeottelu, jossa kokenut erotuomari tai kouluttaja seuraa ja opastaa käytännön toiminnassa. Luento-osassa keskitytään jalkapallosääntöihin sekä liiton ja piirin ohjeisiin.
    Pelikentällä tapahtuvassa käytännön kenttäkoulutuksessa opetellaan sekä erotuomarin että avustavan erotuomarin käyttämät käsimerkit ja pyritään antamaan käsitys kentällä tapahtuvista todellisista tilanteista.
    Peruskurssin läpäistyään erotuomarille osoitetaan aluksi nuorten otteluja ja hänen kehittymistään seurataan mahdollisuuksien mukaan tarkkailulla, jolla tuetaan vahvuuksia ja kehitetään heikkouksia.

Peruskurssit Vaasan piirissä 2018.

Vaasan piirissä järjestetään vuonna 2018 vielä yksi peruskurssi 21-22.4 Seinäjoella, johon odotetaan ilmoittautumisia pääasiassa Alavuden seudulta, Järvi-Pohjanmaalta, Lapualta, Seinäjoen seudulta ja Suupohjasta. Peruskurssille haettava viimeistään 10.4.2018.

Hakemuksen ei ole tarkoitus olla karsiva, mutta mikäli ilmoittautumisia on suuri määrä, ei kaikkia valita kurssille. Hakemusta ei kuitenkaan pidä pelästyä, vaikka esim. pelaajauraa ei löytyisikään. Tärkeintä on kiinnostus ja halu!

Hakemus Vaasan piirin erotuomarin peruskurssille 2018

• Vaasa