Tukipalvelu palvelee entistä paremmin ja laajemmin – uusi asiakasportaali käyttöön

• Jalkapallosarjat

Pelipaikan tukipalvelu on palvellut seuroja, joukkueita ja pelaajia jo pitkään. Nyt syksyllä siirrytään kuitenkin uuteen Palloliiton tukipalveluun, joka palvelee aiempaa laaja-alaisemmin ja entistäkin asiakaslähtöisemmin.

Uudesta Palloliiton tukipalvelusta käyttäjät löytävät laajasti materiaalia erilaisiin tukeen liittyviin kysymyksiin. Pelipaikan ohella tukipalvelu palvelee Tasoon, lipunmyyntiin ja tapahtumiin sekä verkkokauppaan liittyvissä asioissa.

Kaikkien palveluiden osalta tukipalvelu ohjaa suoraan oikeaan yhteydenottokanavaan tarvittaessa.

Uusi Palloliiton tukipalvelu otetaan käyttöön syyskuun 1. päivänä ja käyttäjän kannalta katkoksia palveluun ei tule. Kaikki nykyiset tukipyynnöt ohjautuvat automaattisesti uuteen järjestelmään ja siirtymäaikana myös vanha tuttu Pelipaikan tukipuhelin on käytössä kuluvan kauden 2019 loppuun saakka.

Kaikki tukipyynnöt ja sähköpostit ohjautuvat uuteen asiakasportaaliin perjantaista 16.8. lähtien ja virallisesti Palloliiton tukipalvelu otetaan käyttöön 1.9. alkaen osoitteessa https://tuki.palloliitto.fi/

• Palloliitto
  • Seurojen Palloliitto