Suomen Palloliiton puheenjohtajaehdokkaiden paneeli Turussa 15.1.2018

• Alueuutiset

SPL Länsi-Suomi järjestää Suomen Palloliiton puheenjohtajaehdokaspaneelin Turun Veritas Stadionin 3. kerroksen ravintolassa ma 15.1.2018 klo 18.00 alkaen.

Paneeliin ovat lupautuneet mukaan kaikki tähän mennessä puheenjohtajakisaan ilmoittautuneet ehdokkaat eli Mika Aaltonen, Ari Lahti ja Ville Niinistö.

Kutsumme jalkapallon ystävät kuulemaan puheenjohtajaehdokkaiden ajatuksia ja esittämään heille kysymyksiä. Tilaisuuteen ei ole ennakkoilmoittautumista.

Puheenjohtajapaneelia voi myös seurata suorana lähetyksenä Huuhkaja TV:ssa: https://www.palloliitto.fi/videot/live/puheenjohtajaehdokkaiden-paneeli-151

Kysymyksiä voi lähettää myös twitterissä. Tunniste #SPLpjehdokaspaneeli

Uusi puheenjohtaja Palloliitolle valitaan ylimääräisessä liittokokouksessa Helsingissä 20.1.2018.

Lisätietoja Turun puheenjohtajaehdokaspaneelista:
Jouni Koivuniemi