SPL Uusimaa - Keeper Camp kesä Eerikkilä

KEEPER CAMP KESÄ 2018 EERIKKILÄ

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiri järjestää Keeper Camp maalivahtileirin  3.-6.6.2018 tytöt ja pojat (su-ke)  Eerikkilän Urheiluopistolla. Leiri alkaa sunnuntaina n. klo 14.00 ja päättyy keskiviikkona klo 14.00.
    Leiri on tarkoitettu 2002-2010 syntyneille tytöille ja pojille. Ohjaajina toimivat Uudenmaan piirin pelaajakouluttajat ja valmentajat. Ohjaajia on paikalla vähintään 1/10 osallistujaa kohden.
    Eerikkilän Urheiluopisto tarjoaa loistavat puitteet jalkapalloleirille. Harjoitukset pidetään nurmikentillä (säävaraus), majoitus tapahtuu pääasiassa 4-5 hengen huoneissa. Huonejaot tehdään paikan päällä kaveritoiveiden mukaan.

ILMOITTAUTUMINEN - KÄYNNISSÄ>>

Leirimaksu 250€

Sisältäen

• Ohjauksen ja opetuksen
    • Majoituksen ja ruokailut
    • PUMA varustepaketin*, johon sisältyy PUMA -peliasu (shorsit, sukat ja paita) ja pallo tai MV-hanskat

PUMA -peliasu
    JA
    Pallo tai Hanskat

Osallistujalla täytyy olla voimassa oleva lisenssivakuutus tai palloliiton hyväksymä oma tapaturmavakuutus.

Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja;