SPL Tampere, esitä pelaajaa futsalin pelaajakehitysleireille

• Futsal

SPL Tampere jatkaa syksyllä 2015 aloittamaansa futsalpelaajien alueellisen pelaajakehitystoiminnan järjestämistä myös alkaneella futsalkaudella 2018–2019. Kuluvalla kaudella alueellisten pelaajakehitystapahtumien ensisijaisina kohderyhminä tulevat olemaan futsalpelaajan polulla etenemisestä kiinnostuneet 2000–2001-syntyneet poikapelaajat sekä 2000–2002-ikäluokkien tyttöpelaajat.

Leiritapahtumina järjestettävän pelaajakehitystoiminnan päätavoitteena on antaa piirin lupaaville nuorille pelaajille lisävirikkeitä futsalpelaajan polulla etenemiseksi sekä mahdollisuus kehittyä laadukkaassa valmennus- ja kilpailuympäristössä. Pelaajakehitystapahtumat ovat myös osa SPL:n pelaajakehitystyötä, jonka tarkoituksena on tunnistaa ja kehittää lahjakkaimpia pelaajia liiton valmennuslinjan mukaisesti tuleviin maajoukkuetoimintoihin.

Ikäluokkien 2000–2001 poikapelaajien kohdalla pelaajakehitystapahtumat tulevat toimimaan rakennusvaiheessa olevan, kevään 2019 EM-karsintoihin osallistuvan U19-futsalmaajoukkueen pelaajatarkkailu ja -kehitystilaisuuksina.

Ikäluokkien 2000–2002 tyttöpelaajien kohdalla pelaajakehitystapahtumat tulevat toimimaan 6.-8.3.2019 pelattavan valtakunnallisen pelaajakehitysturnauksen valintatapahtumina.

Jalkapallon Huuhkaja- ja Helmaripäivien toimintamallin mukaisesti futsalpelaajien alueellisiin pelaajakehitystapahtumiin tullaan integroimaan kohderyhmänä olevien ikäluokkien seuravalmentajille suunnattua valmentajakoulutusta. Valmentajakoulutuksen päätavoitteena on antaa pelaajakehitystapahtumiin osallistuville valmentajille uusia ajatuksia seurojen arkisen valmennustyön kehittämiseen.

Esitä pelaajaa 9.12. mennessä.

Lisätietoja saat täältä>>.

• Tampere