SPL Helsingin piirin sääntömääräinen syyskokous pidettiin tiistaina 28.11.2017

• Alueuutiset

Palloliiton Helsingin piirin syyskokous 2017 pidettiin tiistaina 28.11. piirin toimiston kokoustilassa. Kokousosanotto oli runsasta, 33 edustajaa 28 seurasta yhteisäänimäärällä 219. Kokouksen puheenjohtajana toimi Kurt Grönlund.

Piirin toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2018 hyväksyttiin yksimielisesti. Piirin jäsenmaksu pudotettiin puoleen, eli 175 euroon/jäsenseura. Talousarvion mukainen budjetoitu alijäämä vuodelle 2018 on n. 159 000 euroa.

Helsingin piirin puheenjohtajaksi valittiin Esko Manninen, FC POHU ja varapuheenjohtajaksi Jukka Airaksinen, MPS.

Piirihallituksen jäseninä valittiin kaudelle 2018 – 2019 uudestaan Katja Danska-Honkala, PuiU sekä uusina Laura Jokinen, HPS ja Jarkko Kilpinen, Valtti. Piirihallituksessa jatkavat kaudet 2017 – 2018 Jukka Forsman, FC Kontu, Mika Forsman, Viikingit ja Antti-Jussi Väinölä, HJK.

Liittokokousedustajiksi valittiin (suluissa varamies):

• Esko Manninen, FC POHU (Riitta Hanganpää, Ponnistus)
  •  Kurt Grönlund, HPS (Laura Jokinen, HPS)
  •  Juha Valla, KäPa (Petri Vanhala, KäPa)
  •  Antti-Jussi Väinölä, HJK (Ossi Määttä, HJK)
  •  Markku Peltoniemi, HJK (Aki Hyryläinen, HJK)
  •  Teemu Jaronen, PK-35 (Ari-Pekka Määttä, PK-35)
  •  Jarkko Kilpinen. Valtti (Kennet Holmström, Valtti)
  •  Jukka Airaksinen, MPS (Timo Viheriäranta, LPS)
  •  Olli Venelampi; FC Kontu (Jukka Forsman, FC Kontu)
  •  Mikael Forsman, Viikingit (Mats Andersson, Viikingit)
  •  Sami Aurejärvi, PPJ (Timo Drachman, PPJ)