Seurojen Palloliitto - seuraillat Etelässä 26.11. ja 10.12.

• Alueuutiset
  • Seuratoiminta
  • Jalkapalloharrastus

Järjestämme Etelän alueella seurojen toimijoille kaksi info- ja keskusteluiltaa tulevaisuudesta. Palloliiton uusi organisaatio aloittaa 1.1.2020 ja tilaisuuksissa käydään läpi miten eri osa-alueilla jatkossa toimitaan. Aiemmin syksyllä vastaava tilaisuus järjestettiin Kymenlaaksossa, jossa mukana oli yli 50 seuratoimijaa.

lltojen tavoitteena on avata kokonaiskuvaa sekä keskustella mm. jäsenpalvelujen, kilpailutoiminnan, valmentajakoulutuksen ja pelaajakehityksen tilanteesta jatkossa. Tilaisuuteen ovat tervetulleita seurojen puheenjohtajat, hallitusten jäsenet ja toimihenkilöt. Molempien tilaisuuksien sisältö on sama, joten seuroilla on mahdollisuus valita itselleen paremmin sopiva. Palloliiton organisaatiosta olemme paikalla vahvalla edustuksella, mm. eri osa-alueista alueella vastaavat esittelemässä omien vastuualueidensa tulevaisuutta sekä vastaamassa kysymyksiin.

Ilmoittautumislomakkeeseen voit jättää myös etukäteen kysymyksiä. Seurojen Palloliitosta löydät lisätietoa täältä ja keskeiset henkilöt alueittain 1.1.2020 alkaen täältä.

Alustava runko illalle:
klo 17.00-17.30 kahvit
klo 17.30-20.00 (tilannekatsaus ja yleiskuva, jäsenpalvelut ja seuratoiminta, kilpailutoiminta 2020, valmentajakoulutus ja pelaajakehitys, muut asiat)

Lisäksi voit laittaa jo kalenteriisi vuoden 2020 Seurojen Ääni -seminaarin, joka järjestetään 31.1.-1.2.2020 Haikon Kartanossa Porvoossa. Avaamme ilmoittautumisen marraskuun aikana.

Tervetuloa mukaan
Taneli Haara (Aluepäällikkö 1.1.2020 alkaen)

• Uusimaa
  • Helsinki