Seurojen Palloliitto Podcast: Erkko Meri – Seurakulttuuri voi olla pieniä tekoja

• Seuratoiminta

Seurojen Palloliiton blogissa on käsittelyssä tällä kertaa seurakulttuuri.

Aiheesta joulukuussa ilmestyvään kirjaan kirjoittanut Erkko Meri määrittelee podcastissä unelmien seurakulttuurikseen yhtenäisen ja yhteisöllisen seuran. Toimittajana podcastissa Seurojen Palloliitto -kehitysohjelman kehityspäällikkö Veli-Matti Yli-Rinne.

- Unelmieni seurassa joukkueet eivät liian itsenäisiä. Joukkueilla on samoja tapoja iästä riippumatta. Esimerkiksi harjoituksiin lähdetään pukukopista, vastaan tulee tuttu seuralogo, portti on maalattu seuran väreillä. Myös seuran valmentajilla on tietynlainen profiili. Juniori- ja edustusjoukkueen välillä on yhteistoimintaa. Pelaajat tapaavat toisiaan ja katsovat toistensa pelejä, kuvaa Erkko Meri.

PODCAST >>

Erkko Meri on KäPassa toimiva oto-valmentaja. Hän on oikeustieteiden maisteri, blogisti, valmentaja ja yksi Juniorivalmentajat ry perustajista.

Seurojen Palloliitto -sivuilla jaamme tietoa kehitysohjelman tavoitteista ja toimenpiteistä sekä ajankohtaisista asioista siihen liittyen. Samalla palvelemme blogein, podcastein ja videopätkin seuroja jakamalla juttuja niitä kiinnostavista teemoista.

Aiemmat podcastit:
16.11.2018       PODCAST: Timo Muurinen: Seurojen menestyminen vaatii yhteistyötä

• Seurojen Palloliitto